Dank jullie wel voor jullie lieve reacties en felicitaties! De dag zelf was zo geweldig dat de taart me gelukkig niet echt heeft dwars gezeten, maar ik was dus wel benieuwd wat ik fout had gedaan, ik heb namelijk heel vaak gelezen hier op het forum, dat de taart bekleed en al de vriezer in kon, zoals kwebbeltje ook al zei. Maar het kan inderdaad ook aan de koeling van de locatie liggen. Ik zal het iniedergeval niet meer zo gauw doen. De taartmoment zelf was ook niet zo heel goed georganiseerd, wij deden de taart bij aanvang feest, en we zouden de zaal inlopen en dan zou de taart aangesneden worden en er zou een toost uitgebracht worden, dit werd vanuit de locatie geregeld. Alleen dat moment is dus niet goed gegaan. Er is helaas niet getoost en we stonden dus te wachten op iets wat niet kwam. Dit wetende denk ik nu wel had ik maar geen taart gedaan, dan had ik ook rustigere dagen gehad naar de dag toe. Maar.. dit was gelukkig het enige wat niet helemaal liep zoals het moest, de rest van de dag was perfect en we straalden.. het is alleen zo snel voorbij, ik zou het heel graag over willen doen, zuuuucht..
Enne Nathasja nog gefeliciteerd met je verjaardag, hoop dat jij ook een leuke dag hebt gehad met heeeel veeeeeel kadoooooos..!
Liefs Fulya.
Your cake-wish is my challenge!