1

Onderwerp: dan nu maar eens uit de (koel)kast komen ;)

hi,

Na al een hele tijd met jullie hier op het forum mee te lezen en de meest prachtige creaties te hebben bewonder moet ik me ook maar eens voorstellen. Hier is niet eerder echt de gelegenheid toe geweest, aangezien al mijn vragen al beantwoord zijn door hier te zoeken, de meest leuke voorbeelden om inspiratie op te doen (of bruut te pikken)

goed, gaat ie:

Mijn naam is Franca (Fran) en kom uit Heemskerk (thuis)moeder van 3 heerlijke jongens. Na een aantal teleurstellende taarten bij de bakker vandaan te hebben gehaald ben ik eind 2008 gaan googlen voor een biba-taart. Hierdoor ben ik op deze site terecht gekomen bij Carlinda. Na een bestelling te hebben geplaatst bij haar, heb ik haar gevraagd of ze niet ook workshops doet. Ze verwees me naar hier, en mede dankzij jullie heb ik mijn workshop thuis kunnen doen. Ik heb er dus al redelijk wat taarten op zitten ondertussen.

Nu kreeg ik het verzoek om een taart te bakken voor iemand uit de buurt van Arnhem, vond ik het tijd om eens een berichtje te plaatsen. (zie 'bakken voor anderen')

groetjes, Fran

Groetjes, Fran

2

Re: dan nu maar eens uit de (koel)kast komen ;)

Welkom op het forum....

Succes en veel bakplezier...:Y

3

Heey wat leuk dat ik je hier tegen kom! Ik ben benieuwd naar je creaties, dusse...wel showen hoor!

Eigen taart is goud waard!
Groetjes, Carlinda
www.carriescakes.nl

4

heeee welkom hier
bij denkelijk het forum voor de meest zoetste dingen die er bestaan....

liefs Maja

foto's van onze taartjes staan: HIER

Welkom op het forum ;)

6

Carlinnie schreef:

Heey wat leuk dat ik je hier tegen kom! Ik ben benieuwd naar je creaties, dusse...wel showen hoor!

ik hoorde dat je naar de Tom Du-party zou komen vorige week, maar je was er niet..??

Groetjes, Fran

7

http://i22.photobucket.com/albums/b318/Joke17/glitterfy045037764D31.gif