1

Onderwerp: Mannen

Hoi allemaal

Ik zal me even voorstellen hier, ik ben Sander 34 jaar woon in Amersfoort samen met mijn vriendin en mijn zoontje Max van net 1 jaar.
en sta graag in de keuken. vorige week was ik een aardbeienslagroomtaart aan het maken en toen dacht ik laat ik eens kijken naar ideeen voor wat andere taarten, en kwam toen op deze site terecht, en wist niet wat ik zag! wat een geweldige taarten hier allemaal.
ik zit hier nu al een weekje te neuzen en nu toch maar even registreren. en even shoppen in de winkel. Ik dacht dat ik het altijd moest doen met dat zeer kleine dr oetker assortiment in de supermarkt maar er gaat een wereld voor me open.

vraag me alleen af of ik me niet moet schamen hier op het forum, ik zie alleen maar vrouwen? of zijn er meer mannen hier actief mee? vraag me af of je als man ook welkom bent bij workshops.

Re: Mannen

Hey Welkom Sander, ik woon zelf ook in Amersfoort Vathorst en toevallig heet mijn beste vriend Sander en die woont ook in Amersfoort, haha. Wat leuk een man op het forum, gezellig hoor. Ik wens je heel veel plezier op dit gezellige en leuke forum!

Groetjes,
Josien

3

sander4000 schreef:

Hoi allemaal
vraag me alleen af of ik me niet moet schamen hier op het forum, ik zie alleen maar vrouwen? of zijn er meer mannen hier actief mee? vraag me af of je als man ook welkom bent bij workshops.

Nee hoor, je hoeft je niet te schamen, dat hoeft alleen als je je wel voorstelt en vervolgens nooit meer post ;) Want dat doen mannen nogal eens op dit forum!

Tuurlijk ben je  bij workshops welkom! Ik heb gemiddeld maandelijks een mannelijke workshopper! (ok, op 80 vrouwelijke, maar toch.. :+)

In ieder geval welkom hier!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

hoi dorpsgenoot! hier ook Amersfoort. Ik woon in Kattenbroek

Let them eat cake
http://annettes.tk/

5

Welkom op het meest verslavend forum....
En er zijn wel meer mannen op het forum hoor je hoeft je niet te schamen.....

Succes en veel bakplezier....:Y

6

Welkom, en leuk een man erbij, en nee je hoeft je niet te schamen, ik wou dat ik zo'n handige man had!! (kon die eens helpen :lol:) Veel plezier op dit forum en ik kijk uit naar je creaties!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

7 Laatst bewerkt door Ottolien (14-09-2009 13:01)

Ook van mij een welkom vanuit Amersfoort :+. Ik heb Vathorst en Kattenbroek al voorbij zien komen. Ik vertegenwoordig (een stukje) Nieuwland.

Heel veel plezier bij het bakken van deze mooie taarten (enne niet gelijk opgeven, oefening baart kunst).

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

8

Ik zal mijn creaties zeker posten hier mits hij wel goed gelukt is natuurlijk :) en dat zal wel even duren denk ik, ben aan het bedenken wat ik allemaal wil bestellen hier in de shop, maar als ik alle ingredienten in mijn mandje doe die ik wil hebben zit ik al snel over de 150 euro :( en dan heb ik nog geen tools. ben nog even aan het rondlezen. welke fondant ik ga bestellen zoveel verschillende meningen.

9

Ook vanuit Otterlo van harte welkom op het leukste forum van Nederland!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

10

Welkom Sander!
Hopelijk mogen we snel mooi, en vooral lekker bakwerk van je bewonderen..
Tja.. die winkelwagentjes... daar leg je zooooo makkelijk wat in ;)

Gewoon goed ook het forum afsnuffelen naar allerlij handige tips die alle bakcollega's hier plaatsen.. dan kom je soms met leuke dingen bij de Xenos en blokker weg :)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

11

oo nee hoor,
je hoeft je niet te schamen, ik ( Maja) heb me hier aangemeld, maar mijn hubbie doet ook erg graag koken en bakken

alleen houd hij niet van forums, en al helemaal niet het bijhouden ervan...
maarrrrrr je staat dus echt niet alleen !!

( hij leest soms mee )
:thumb:

foto's van onze taartjes staan: HIER