1

Onderwerp: Helemaal vergeten...

om me voor te stellen. Had deze rubriek toch echt over het hoofd gezien dus heb al wel een aantal keer gepost voor ik me nu dan voorstel:P

Ik ben Annelien (Cupcake_Ann), 20 jaar oud en ik studeer in Utrecht aan de universiteit Sociale Geografie en Planologie. Ben nu tweede jaars student.

Vorig jaar november heb ik een basis-taartdecoratie cursus gedaan en dit was echt fantastisch leuk. Alleen daarna duurde het even voor ik nu daadwerkelijk zelf een taart ging maken. Dit omdat je zoveel basisdingen moet hebben en het super veel geld kost allemaal en ik een arme student ben:P Maar na een poosje werken toch de meeste basis dingen aangeschaft en een oventje van mn mams gekregen. Zodoende heb ik al mijn eerste taart gerealiseerd, hierbij was het forum erg handig!

Ik hoop jullie ook te gaan verbluffen met mijn taartbakkunsten en nog veel te leren op dit leuke forum :)

liefs, Annelien

2

Re: Helemaal vergeten...

Welkom op dit gezellige forum!!!

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

3

Re: Helemaal vergeten...

Tjee, wat komen er steeds weer veel mensen bij, ik houd het gewoon niet meer bij om alle nieuwe postings te lezen. In ieder geval hier even: welkom op dit enorm leuke, gezellige en verslavende forum!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek