1

Onderwerp: de botercreme van de webshop

als je die hebt gemaakt is deze dan ook geschikt voor onder de fondant offe.....is het niet aan te raden...

2

Re: de botercreme van de webshop

Ik doe het altijd onder mijn marspein/marsefond en het is nog NOOIT gaan smelten...
Maar er zijn blijkbaar mensen waar dat wel is gebeurd..

3

Ja hoor, ik gebruik hem altijd voor onder de fondant, marsepein of marsefond.........Gaat goed ondanks het water wat er in moet.

4

ik heb inderdaad wel wat gesmolten marsepein gehad de 2de dag met deze mix. hij is wel erg lekker.
het was trouwens nadat ie in de koelkast ging.

gr ciska

5

dus dan niet de koelkast in?

6 Laatst bewerkt door nnicole1234 (06-04-2007 12:32)

NEEEEEE !!!! Geen koelkast (hoeft ook lekker niet met deze botercreme ;) )
Misschien een kelderkast of koelste plekje in huis (garage ?????)

Haha...ik blijf een beetje angst houden voor die koelkast...ga toch eens snel een klein taartje maken om in de koelkast te zetten misschien kom ik dan ooit van die fobie af  :S :+

7

Ik heb nu 2x een taartje in de koelkast gehad (1x in een taartdoos en 1x gewoon zo op een schaal) en ze bleven goed. Nou moet ik zeggen dat een taart bij ons nooit langer dan 2 dagen in de koelkast staat want dan is hij al op.

8

nnicole1234 schreef:

Haha...ik blijf een beetje angst houden voor die koelkast...ga toch eens snel een klein taartje maken om in de koelkast te zetten misschien kom ik dan ooit van die fobie af  :S :+

Kom 'em anders een keertje bij mij in de koelkast zetten :+

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

9

:D :D :D :D .....ja maar dan is het nog een hele stap naar die van mij he ;)

10

Bij mij ging het de eerste keer goed met gebak in de koelkast, de tweede keer ging mijn marsepein smelten en had ik hem buiten de koeling bewaard.
Groet Annelieke

11

haha nicole, ik heb juist schrik als de taart NIET in de koelkast kan!

Kristien

12

Ook ik heb de laatste keer mijn taart gewoon in de koelkast gezet (vijvertaart) en heb nergens last van gehad. Ik moet er wel bij zeggen dat hij zo op een schaal heeft gestaan. Ik heb ook een keer een taart in zo'n plastic taartdoos (luchtdicht) gedaan in de schuur en ook een keer in de koelkast en dat ging NIET goed.

13

hmmm.....jullie maken mij wel heel erg aan het twijfelen...heb genade voor een groene bakster :D
Ik ga het morgen maar eens ten uitvoer brengen en dan gaat ie uiteindelijk toch de koelkast in omdat ik bang ben dat de taart anders in de orde van onze jonge hond treedt ;)
Met pasen toon ik julle het al dan niet geslaagde resultaat!

14

Ik bewaar al mijn taarten gewoon in de koelkast ook die met botercreme.
Dan heb ik ze wel in een taartdoos gedaan hoor.