Onderwerp: taartwinkels omgeving den haag??
Wij gaan op vakantie naar kijkduin en nu vroeg ik mij af zijn er ook leuke taarten winkels in de omgeving van kijkduin/den haag?
Was al even aan het zoeken geweest maar kon nog niks vinden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » taartwinkels omgeving den haag??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wij gaan op vakantie naar kijkduin en nu vroeg ik mij af zijn er ook leuke taarten winkels in de omgeving van kijkduin/den haag?
Was al even aan het zoeken geweest maar kon nog niks vinden.
het is een klein half uurtje rijden naar ridderkerk, taart en decaratie.
midden in de stad kwam ik onverwacht een kookwinkel tegen met best wat bakspulletjes enzo........ook wilton......weet niet hoe t r heette !!
Volgens mij is de winkel die het dichst bij zit de taartwinkel op Zuidplein. (Rotterdam)
midden in de stad kwam ik onverwacht een kookwinkel tegen met best wat bakspulletjes enzo........ook wilton......weet niet hoe t r heette !!
de kookwinkel die jij bedoelde zit volgens mij in de passage. Kan niet missen...
Ja, die winkel heet DOK. Hij heeft het een en ander aan Wilton spullen, maar het is meer een kookwinkel dan taartwinkel. Ik vond het een mooie winkel, maar meer voor pannen en kookgerei.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » taartwinkels omgeving den haag??