1

Onderwerp: cupcake-papiertjes grijs/rood

Hoi

Ik heb al een hele hoop webwinkels af gezocht, maar voor een opdrachtje zoek ik grijze cc-papiertjes. Ik kan ze niet vinden! Mocht dit nu echt lastig worden, dan ga ik waarschijnlijk toch maar voor de rode en witte, maar grijs zou wel chique staan...

Iemand een idee?

Ik voel me een beetje kiezel...

2

Re: cupcake-papiertjes grijs/rood

Er is een verkoper op Etsy die echt heeeeel veel ongebruikelijke kleuren en designs heeft.

Ik weet niet zeker of grijs ertussen zit, maar anders zou ik het haar zeker vragen, wie weet kan ze er wel aankomen :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

Of misschien zilveren cupcake papiertjes?

Ze hebben bij de Hema ooit eens grijze gehad en ook rode(met stippen en strepen),maar weet niet of ze er nog zijn, je zou even kunnen kijken!!
Groetjes Darlene

5

@adrienne... dat is een leuke site! Maar helaas heb ik geen tijd meer om op een levering uit de US te wachten...

@sandpat. Ik heb ook al aan zilver gedacht ja. Dat staat ook wel chique, maar het logo van het bedrijf is in grijs, vandaar dat ik daar eerst naar zoek.

En ik heb die cc-papiertjes van de Hema ook, al vind ik die voor deze situatie minder geschikt. Ik denk dat het dan witte cc's-papiertjes worden, gemixt met rode en zilveren...

Ik voel me een beetje kiezel...