1

Onderwerp: welke uitstekers/vormpjes kopen voor cupcakes?

Volgende week wil ik voor het eerst met marsepein en fondant gaan werken op cupcakes.

Wat raden jullie aan kwa uitstekers etc voor cupcakes?

Ik vind die patroontjes leuk, bloemen, vlinders, maar ook die hello kitty en gezichtjes etc.... Ik zie wel honderd dingen die ik leuk vind, maar dat laat de portemonnee niet toe.... Ik zou graag een paar dingen hebben waar je veel kanten mee op kunt, die lang leuk blijven. Een soort van basissetje.

Ik weet sowieso niet welke geschikt zijn, er is zoveel aanbod.

Cupcake gekte!
kupkeekhyve.hyves.nl

Re: welke uitstekers/vormpjes kopen voor cupcakes?

Je moet jezelf afvragen wat je het liefst hebt. Bloempjes kun je heel vaak gebruiken, hello kitty ed wat minder.
Ik ben ook met een paar begonnen waarvan ik dacht: die kan ik dikwijls gebruiken.
Of je zegt tegen jezelf: deze keer bestel ik 3 uitstekers.
Dan maak je een verlanglijstje (bij de webshop) van wat je graag wilt.
Dan kijk je daags erna door je lijstje, wat je daarvan het liefst zou bestellen.
En dan vraag je jezelf: heb ik dit keer liever een bloemetjesset of een mooi alfabet?
Nou dan laat je het andere op het verlanglijstje staan voor een volgende keer.

Je hoeft dan ook niet elke keer de hele webshop door te spitten om te bepalen wat je wilt. Al is dat wel leuk natuurlijk.

Tip: kijk goed naar de maten van de uitstekers en letters/cijfers!

If live gives you lemons, make lemonade!

3

Ik doe idd ook een verlanglijstje maken, iedere keer pak ik daar wat van bij.

Wat ik zeker een must have vind bij cc's maken zijn ronde uitstekers die precies op de cc passen.. Je ondergrond zeg maar.

Je kunt ook van die stempel setjes kopen bij de Action,kosten biijn a niks en je er hebt er hele leuke van, baby's,dieren,kerst......maar het is inderdaad heel erg handig om een ronde uitsteker te hebben voor ondergrond!!!

5 Laatst bewerkt door inge h (11-09-2009 07:09)

idd zeker de ronde uitstekkers, je heb je ook met een golfrandje die zijn ook leuk
en je kunt ook bij de xenos, pippoos (uitstekkers voor klei, structuurmatjes van het scrappen enzo) kijken
misschien dat je een strikjes-mold handig vind, die wil ik nog :D
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2793
ook kijken naar de play-doh ;) die hebben ook hele leuke vormpjes

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????