Onderwerp: Schelpen schelpen schelpen en zeepaardjes!
Mijn allereerste bruidstaart en nog wel 5 hoog! Tjeetje wat was ik nerveus vandaag zeg, Nog even de laatste puntjes op de i, krijg ik hem goed vervoerd, heb ik de taart goed gestut zodat ie niet inzakt als op elkaar gestapeld is in de warmte, vinden ze hem mooi en lekker? In de auto moest ik denken aan het verhaal van Kwebbeltje, ik ging met een slakkengang door de bochten, oh oh wat moeten ze gedacht hebben, de mensen die achter me reden.
Maaarrrrr alles ging goed, het bruidspaar was dolgelukkig, kippenvel vertelde ze en de gasten reageerde ook allemaal vol bewondering. Er viel een last van mijn schouders en ik voelde me groeien van trots......ik hem het toch maar mooi gefikst.
Nu ben ik zelf natuurlijk niet helemaal tevreden, maar ben bang dat wij dat nooit zullen zijn.
De vullingen zijn: banketbakkersroom met verse aardbeien en jam, champagnecreme met frambozenjam, bonbonblocvulling en caramel vulling, naar de wensen van bruid en bruidegom.
En na mijn lange gebrabbel is hier dan eindelijk mijn taart:
De foto is niet helemaal super, ben door de zenuwen mijn fototoestel vergeten, maar de fotograaf zou me een mooie foto sturen;-)