Onderwerp: Aloha!
Wauwie wauwie zeg! Ik kijk al een weekje of twee op dit forum mee, maar ik heb heel rap een paar slabbers moeten aanschaffen omdat het gekwijl niet van de lucht was! Wat een prachtcreaties maken jullie zeg!
Om maar met de deur in huis te vallen: ik ben Karin aka twinkeltoes (ik ben een echte dansfanatiekeling) Ik ben 30 jaar, getrouwd met Patrick en moeder van 2 meiden van 5 en 6 jaar oud. Mijn woonplaats ligt onder de rook van Doetinchem en ik zou het heel leuk vinden om te weten of er hier in de buurt meer mensen van het forum wonen om gezellig mee samen te kunnen babbelen en hobbyen
Ik ben alleen zo dom geweest te vergeten een foto te maken van de vlindertaart voor de verjaardag van mijn jongste dochter op 23 augustus. Hij zag er wel ontzettend leuk uit, alleen het biscuit was een beetje heel erg machtig, dus die mag ik voor een volgende keer wel wat luchtiger omscheppen.
Ik hoop binnenkort een paar leuke foto's neer te kunnen zetten en een beetje inspiratie bij jullie te kunnen opdoen.
groetjes, kwebbelkont Karin