1

Onderwerp: vraagje over bruidstaart

Hoi ,alle taarten maaksters/maakers ,ik heb een vraagje .Ik moet voor vrijdag een bruidstaart maken met fondant ,Hoelang voor het aansnijden kan ik hem het beste uit de koelling halen om hem goed droog te krijgen voor het aansnijden

alvast bedankd    peter

2

Re: vraagje over bruidstaart

Deze vraag staat hier niet goed moet in een andere rubriek: taartdecoratie algemeen, heb het al gerapporteerd voor je.

3

Inderdaad geen idee waarom een vraag als dit in een show-rubriek staat.

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Hoi Marianne ,nou sorry hoor ,dit is mijn tweede vraag op het forum , maar als je dan zo reageerd dan weet ik weer al genoeg .bedankt voor het andwoord op mijn naar mijn mening gewone vraag .

5

Ik haal mijn taarten meestal zo'n uur voor die tijd uit de koeling. Ik lever ze op de tijd dat ze aangesneden worden.

www.taartmomentjes.nl Een taart voor elk moment.

6

Hoi Clariska ,eindelijk iemand die een andwoord geeft .hier kan ik wat mee .

IK ben namenlijk zelf op de bruiloft te gast ,en de taart staat daar dus in de koelling ,maar nu weet ik wat te doen .Het is namenlijk mijn eerste bruidstaart (voor 100 pers )  nogmaals dank     Peter

7

diapet schreef:

Hoi Marianne ,nou sorry hoor ,dit is mijn tweede vraag op het forum , maar als je dan zo reageerd dan weet ik weer al genoeg .bedankt voor het andwoord op mijn naar mijn mening gewone vraag .

:/ Naar mijn mening kreeg je ook een gewoon antwoord ;)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

8

diapet schreef:

Pardon?

Je stelt inderdaad een gewone vraag, dus hoort die niet in een showrubriek als Bruids- en Stapeltaarten. Voor uitleg

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag