Onderwerp: He hoi!
Nou daar ben ik dan hahaha.
Sinds een paar maanden aan het taartendecoreren! Hoe het begon? Mijn dochter werd 2 en ik wilde roze taarten, mooie roze taarten maar bij de bakker vond ik ze veel te duur (oke budget is niet zo groot bij ons maar toch 50 euro per taart nee gekkenwerk vond ik). Dus dat werd zelf bakken..... O O wat heb ik me op de hals gehaad! Nou was mijn vader banketbakker geweest dus ik zal het wel in mn bloed hebben haha.
Omdat ik niet mn eerste taart 2 dagen voor haar verjaardag wilde maken heb ik een aantal gelegenheiden aangepakt om een taart te maken en hier in de buurt een winkel gevonden waar ik vanalles kan kopen. Verder heel veel plaatjes gekeken op deze site en de Howto's gelezen. Eerste taart was een ramp (ik had het geduld die dag ook niet) tweede aardig, derde vond iedereen prachtig
(werd al geroepen of ik ook bruidstaarten deed?!?!?!?) En toen de taarten voor mn dochter WAT EEN STRESS maar het is me aardig gelukt, nog lang niet zo goed als ik ze wil hebben maar het zit er aan te komen!
Liefs,
Joan
Mensen kunnen elkaar veel leren en gelukkig ook leren van een ander als ze er voor open staan.