Onderwerp: Zwart-wit-rood BIG cake question
Oftwel mijn eerste grote opdracht tot nu toe voor een vreemde. Op mijn vakantie kreeg ik de vraag of ik voor een bedrijf voor hun 2-jarig bestaan en bedrijfsfeest van vandaag voor 135 personen taart wilde maken... Ik kreeg de vraag van een collega van een vriendin. Deze collega zit zelf in de taartelarij maar kon zelf niet de opdracht aannemen. Mijn vriendin had heel enthiousiast foto's van mijn taarten laten zien (die ik heel trots steeds mail aan familie en vrienden
) En de collega speelde de opdracht naar mij omdat ze mijn taarten mooi vond. Vereerd en onzeker, maar toch de stoute schoenen aangetrokken en gedaan (vantevoren wel even verteld dat ik geen proffessional ben maar een BEGINNENDE hobbybakster, was geen probleem!). Met grote dank aan Yvonne (Tompoes) welke de 3 grote biscuits heeft gebakken voor mij 
De opdracht was dus taart voor 135 personen in de bedrijfskleuren zwart-wit en bordeauxrood, en het bedrijfslogo moest erin verwerkt worden. Ik mocht het verder zelf invullen en er een kleur aan toevoegen. Heb de taarten vanmiddag bezorgd en dat doe ik nooit meer! De warmte, nog een flink eind lopen, wel een grote koeling aanwezig maar met andere levensmiddelen (wel even aansij-uitleg gegeven en de taarten in de "verpakking gelaten...) Kreeg de zenuwen ervan!
Anyways komen ze!

En een totaalplaatje op onze lelijke tuintafel...
Gevuld met frambozenmousse (hoe kan het ook anders;)), bokkepootjesmousse, mergpijpjesmousse en de chocolademousse van Kadohke zo lekker!
Sorry voor het hele verhaal, en wat vinden jullie kan ik een beetje trots zijn?
(alhoewel ik dondersgoed weet dat ze niet perfect zijn maar ze smaken in ieder geval wel goed
)
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

!!!!!
Crisco, poedersuiker, folie, laten drogen ik krijg lelijke randjes of ze gaan stuk. Heb alle soorten tappits voor letters en nummers in huis maar ehmmm no way dat het gaat!