1

Onderwerp: help cake niet gaar

Hi,

Moet morgen een bruidstaart afleveren. En nu is mijn grootste taart niet gaar van binnen ik snap er niks van! Ik heb alles het zelfde gedaan zoals bij die kleintjes. En heb er ook nog een ijzeren ding in het midden gedaan.
Help help...

groetjes suzanne

2

Re: help cake niet gaar

Snel nieuwe bakken? Of het niet-gare stuk wegsnijden en er wat meer vulling in doen? Succes en hou het hoofd koel!! (En dan is het ook nog weer zo warm vandaag....... :S )

If life gives you lemons, make lemoncurd.

kan ik em niet nog ff de oven in doen??

4

Hoi Susie,

Ik heb precies hetzelfde vandaag!!! Echt irritant. Misschien komt het door de hoeveelheid eieren. Ik ben nu een nieuwe aan het bakken met een ei minder. Het waren ook maat large eieren en wellicht dat dit de boosdoener is. Ik heb er nu ook een heatingcore in gezet. Hopen maar!

5

@ WendyS: Eieren beter even wegen dan! Dan maakt het niet uit welke maat je gebruikt.

Maar wat rot van de cake. Heb dat ook weleens..als het allemaal niet zo nodig hoeft lukt het altijd, en als je dan een keer iets voor iemand anders moet maken mislukt er 1. Wordt dan toch een nieuwe bakken en voor de zekerheid iets langer?

Ja het lag aan de hoeveelheid eieren. En de afmetingen. Maar morgen nieuwe taarten bakken en een paar schietgebedjes doen.
Bedankt voor jullie advies.