Onderwerp: wonky met bien, kroontje
Een paar weken geleden heb ik samen met bien een wonkycake gemaakt op de lindy manier nav haar geweldige DVD. Ik heb de dvd pas gezien toen ik weer thuis was, en bien heeft het heel goed uitgelegd. Bien heeft er zelf ook een gemaakt, die staat op haar site.
Ookal raadt Lindy het af, wij hebben eigenwijs als we zijn toch biscuitmix gebruikt. Eigenlijk ging dat prima, maar je moet wel een goed scherp mes hebben, met niet al te grove kartels. Dus geen broodmes, dan gaat je biscuit te veel brokkelen.
Het was echt super spannend om te doen, zo bang dat je verkeerd snijdt en je hele taart daarmee verpest is. Achteraf bleek dat ik het kleine taartje toch niet helemaal goed heb gesneden, want hij staat niet goed op de lindy-manier.
Ook heb ik eens een stencil gebruikt met icing, wat is dat leuk, makkelijk en mooi! Dus bien als je ze binnen hebt, je weet het he! Hebben!!!
Een taart voor het dochtertje van mijn nichtje in meiden/prinsessenstijl.
Floor heeft al een paar keer taarten van mij gezien en tot voorkort noemde ze mij ook tirza-taart. Ik was er serieus van overtuigd dat ze echt dacht dat ik zo heette.
Op de dag van haar verjaardag werd ze zingend gewekt door mijn nichtje en haar vriend en het eerste wat ze zei is "waar is mijn taart?" ach.... kind naar mn hart! daar doe je het toch voor!
www.facebook.com/TaartvanTirs