1

Onderwerp: 6 dummies rijker en 350 visitekaartjes armer

Ik stond afgelopen zaterdag met een kraam op het Oogstfeest in Zevenhuizen.

Was afgelopen week druk in de weer geweest met een paar dummie taarten. Nog even op de vrijdagavond 100 cupcakes gebakken om in stukjes te snijden om te plekke te laten proeven (botercreme: hazelnoot en cappucino meegenomen om het er op te spuiten). En daar gingen we hoor... om 7 uur in de auto, voorzichtig rijden met de taarten, straks gaan ze stuk...!! Op 1 lace-flower stukje na, is alles heel overgekomen.

Ik had de eer om zelfs een stukje te schrijven in de speciale Oogstfeest-editie Hart van Hollandkrant over mijn taarten. En wat een resultaat was dat... mensen vroegen ben jij Bianca van de taarten uit de krant? De hele dag was het topdrukte op de kraam.

Helaas heb ik ter plekke 4 opdrachten moeten afslaan (waren allemaal voor a.s. week). Manlief is zelfs nog een doosje visitekaartje komen brengen, tja als je om 14.30 uur al door al je kaartje heen bent... wie had dat nou gedacht dat ze zo snel zouden gaan! Was wel zo slim geweest om ze niet voor het grijpen neer te leggen... nu kon ik gelijk iets vertellen over de taarten en workshops.

Dit waren de taarten:

de vlinder en koe had ik gemaakt bij Wendy, hebben nu eindelijk een taart gekregen
http://www.taartinhuis.nl/images/stories/stapelmetbabyvlinder.JPG

(geinspipikt van het forum, toen was het gemaakt op een hartvorm, weet niet meer van wie precies)
http://www.taartinhuis.nl/images/stories/koetaart.JPG

http://www.taartinhuis.nl/images/stories/schoentjestaart.JPG

http://www.taartinhuis.nl/images/stories/hartje.JPG

http://www.taartinhuis.nl/images/stories/piptaart.JPG

http://www.taartinhuis.nl/images/stories/kasteel.JPG

sorry cupcakes horen niet hier
http://www.taartinhuis.nl/images/stories/kleurrijkecupcakes.JPG

Sorry voor het lange verhaal, maar ben zo blij dat het een succes was!!!
Dus dames/heren, heb je eens de kans om op een braderie te staan... DOEN zou ik zeggen!!!!

groeten, Bianca
TAART in huis

2

Re: 6 dummies rijker en 350 visitekaartjes armer

Gaaf zeg!
Leuk dat je ook zoveel verschillende soorten taarten hebt laten zien , met veel verschillende mogelijkheden echt super!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

3

hahaha, wat een super verhaal! Is toch hardstikke mooi als het zo lekker loopt en iedereen enthousiast is. Ik begin pas net, maar wordt al helemaal blij om hoe mensen reageren op een (nog heel simpele) taart.

4

Echt fijn voor je dat het zo'n succes, je had er veel werk van gemaakt!!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

5

Wat mooie taarten en ook je cupcakes zien er super uit!!! ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

Super mooie 'taarten' en verhaal hoor!!

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

7

Niet raar dat je zoveel visitekaartjes armer ben. Wat een prachtige dummies. Heel erg mooi.

8

Prachtig! En wat een hoop variatie! Petje af!

Groetjes Ilse

9

in een woord geweldig allemaal !!!

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

10

Wat geweldig voor je! mag je met recht heel trots op zijn! Je dummies zijn prachtig! wat ik zo knap vind is dat ze allemaal een andere stijl hebben en je daardoor heel duidelijk kan zien wat je allemaal kan!
Mijn complimenten. :)

11

wat een mooie verzameling zo zeg!!!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

12

Mooie dummies heb je gemaakt en allemaal wat anders...leuk gedaan..en hopelijk veel nieuwe klanten.....
Succes

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

13

Ziet er super uit!

14

Hoi hoi!

Ik heb je gezien op het oogstfeest!

Ik was hier al op zoek naar je, maar het je nu gevonden!

Ik herkende de koe en vlinder, ben pas ook bij wendy geweest en het is natuurlijk ook wensy style ;)

Het was lekker druk op zaterdag en mooi weer dus je hebt het getroffen!

Ik bak zelf nog niet in opdracht maar mocht je een keer wat moeten afzeggen en het is niet zo heel moelijk mag je me mailen hoor!

Gr Angelique

Bedankt voor het lezen!
Groetjes Angelique...

15

Prachtige taarten gemaakt, en gaaf dat het allemaal zo goed liep!

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

16

prachtige collectie heb je gemaakt!!!!

groetjes hanane
O..ja kijk ook op http://olalataarten.mijnalbums.nl

17

Wauw prachtige parade zeg! Wat goed dat je zoveel reclame hebt kunnen maken, ziet er ook allemaal geweldig uit!

18

Mooie dummy's!Leuk dat het zo'n succes was. Lijkt me toch wel erg spannend. Je stond er alleen voor promotie en niet om te verkopen?
Ben al paar x gevraagd voor zoiets maar houdt de boot nog een beetje af. Ik stel me het anders voor. Wil dan cc's verkopen (4 in doosje) en koekjes in zakje en scones om zo te pakken (maar wel betalen). Mini cc's om uit te delen. Paar dummy's erbij.......
Ben dus druk bezig mijn materialen voor elkaar te krijgen want geloof dat ik voor 14 november weer ben uitgenodigd.
ohoh......net na birmingham

19

Ik heb je ook zien staan. Mijn man vond vooral de kasteeltaart erg mooi.
Kreeg ook een kaartje van je en vroeg me idd gelijk af wie zal het zijn van het forum. Herkende de koe en de baby vlinder.
Het was idd aardig druk voor je kraampje, leuk hoor.

Hopelijk vloeien er veel opdrachten uit voort.

20

Geen wonder dat het zo'n succes was, je dummy's zien er allemaal schitterend uit en geven een heel mooi overzicht van verschillende mogelijkheden en stijlen. :thumb:

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

21

Geweldig wat een mooie taarten.

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

22

He wat jammer dat jullie niet ff hebben gezegd dat je van het forum was... dan had ik gelijk een gezicht achter de persoon erbij gehad!!!

Ja het was echt top! Ontzettend veel reakties gekregen en vandaag (tijdens de workshop bij Wendy... 3d hert, geweldige workshop !!!!) ben ik blijkbaar ook weer 5 keer gebeld.

groeten, Bianca
TAART in huis

23

smarianne schreef:

Mooie dummy's!Leuk dat het zo'n succes was. Lijkt me toch wel erg spannend. Je stond er alleen voor promotie en niet om te verkopen?
Ben al paar x gevraagd voor zoiets maar houdt de boot nog een beetje af. Ik stel me het anders voor. Wil dan cc's verkopen (4 in doosje) en koekjes in zakje en scones om zo te pakken (maar wel betalen). Mini cc's om uit te delen. Paar dummy's erbij.......
Ben dus druk bezig mijn materialen voor elkaar te krijgen want geloof dat ik voor 14 november weer ben uitgenodigd.
ohoh......net na birmingham

Ik stond er alleen ter promotie.. verkoop komt later wel :)

groeten, Bianca
TAART in huis

24

Hetzijn hele mooie taarten, ben blij voor je dat het zo goed is gegaan.

25

Heeel gaaf,ben verliefd op de bovenste en de koe en en en en ...