Onderwerp: 6 dummies rijker en 350 visitekaartjes armer
Ik stond afgelopen zaterdag met een kraam op het Oogstfeest in Zevenhuizen.
Was afgelopen week druk in de weer geweest met een paar dummie taarten. Nog even op de vrijdagavond 100 cupcakes gebakken om in stukjes te snijden om te plekke te laten proeven (botercreme: hazelnoot en cappucino meegenomen om het er op te spuiten). En daar gingen we hoor... om 7 uur in de auto, voorzichtig rijden met de taarten, straks gaan ze stuk...!! Op 1 lace-flower stukje na, is alles heel overgekomen.
Ik had de eer om zelfs een stukje te schrijven in de speciale Oogstfeest-editie Hart van Hollandkrant over mijn taarten. En wat een resultaat was dat... mensen vroegen ben jij Bianca van de taarten uit de krant? De hele dag was het topdrukte op de kraam.
Helaas heb ik ter plekke 4 opdrachten moeten afslaan (waren allemaal voor a.s. week). Manlief is zelfs nog een doosje visitekaartje komen brengen, tja als je om 14.30 uur al door al je kaartje heen bent... wie had dat nou gedacht dat ze zo snel zouden gaan! Was wel zo slim geweest om ze niet voor het grijpen neer te leggen... nu kon ik gelijk iets vertellen over de taarten en workshops.
Dit waren de taarten:
de vlinder en koe had ik gemaakt bij Wendy, hebben nu eindelijk een taart gekregen
(geinspipikt van het forum, toen was het gemaakt op een hartvorm, weet niet meer van wie precies)
sorry cupcakes horen niet hier
Sorry voor het lange verhaal, maar ben zo blij dat het een succes was!!!
Dus dames/heren, heb je eens de kans om op een braderie te staan... DOEN zou ik zeggen!!!!
TAART in huis