Re: 30 uur aan gewerkt.....
Wat een werk. Wel heel mooi gedaan. Het ziet er allemaal even strak uit. De kartonnetjes onder de 1-persoonstaartjes, heb je die op maat gekocht of zelf geknipts?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 30 uur aan gewerkt.....
Wat een werk. Wel heel mooi gedaan. Het ziet er allemaal even strak uit. De kartonnetjes onder de 1-persoonstaartjes, heb je die op maat gekocht of zelf geknipts?
Dat ziet er effe schitterend uit zeg en wat een werk, nou jij fijn weekend dan maar he!!!!
WOW, schitterend!!!! Mega klus zeg maar prachtig resultaat!!!
Wat een werk,maar wat een prachtig resultaat...petje af hoor!!!
Hihihihi Linda, word wel een kort weekend hoor. Morgen om 8.30 uur weer werken en 's avonds nog aan een bruidstaart beginnen. Ach, druk maar wel erg leuk!!!
Ik heb de kartonnetjes met de hand geknipt!
Kon nergens goede vinden. Hahahahaha, maar die avond knippen heb ik niet in die 30 uur mee geteld hoor......ben daar boven op ook nog 2,5 uur aan het knippen geweest hahahahaha!
Wat een werk en wat een prachtig
resultaat! Gelukkig is het misverstand omtrent de 6 extra taartjes opgelost anders blijft dat "katterige" gevoel zo overheersen h
Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl
Wauw. Ziet er mooi uit zo zeg. Wat een werk.......
Ontzettend zeg, en op de foto staat dus nog maar de helft van de bolletjes....wat een werk !!! Prachtige taart en prachtige eenpersoons-taartjes !!!
Echt super super gaaf!!!
Mag ik eens vragen, dat schilderen, doe je dat als de strik al op de marsepein ligt of schilder je het eerst en dan op het witte bolletje leggen?
Groetjes,
Sandy
Wat een superstrak geheel.
Geweldig mooi!
Heb je nu niet helemaal de balen van die 1-persoonstaartjes :-)
Wat een superstrak geheel.
Geweldig mooi!
Heb je nu niet helemaal de balen van die 1-persoonstaartjes :-)
Hahahaha, valt mee hoor.....over een maandje of wat wil ik misschien wel weer....maar nu even niet!
Cbuckens, dit is dus inderdaad nog maar de helft!
Sandy, ik had de strikjes van te voren gemaakt, uit laten harden en geschilderd. De uiteindjes van de strikjes en de lintjes heb ik wel pas op de taart geschilderd omdat die rond zijn en ik ze dus niet van te voren kon maken!
Bedankt voor de complimenten allemaal!
Wauw wat is dat mooi, echt super!!! en wat een engelengeduld moet je hebben zeg!!!
Wauw wat is dat mooi, echt super!!! en wat een engelengeduld moet je hebben zeg!!!
:shhh: Die heb ik eigenlijk heeeleeeemaaaal niet, maar laten we voor nu maar even doen alsof ik dat wel heb!
Volgende keer als ik weer eens ongeduldig ben en mijn man zegt er wat van dan wijs ik hem even op mijn geduld tijdens het taart maken!
In 1 woord...Schitterend
Het ziet er schitterend uit!
ze zien er werkelijk prachtig uit.....wat een werk....complimenten..
wow, heel erg mooi, en wat een enorm werk. Het is er wel aan af te zien!
Mooie foto's ook trouwens.
Wat een klus! Maar het resultaat is super !
Wel een koude douche van die extra 6 , maar ik vind het wel raar: als ze geen bevestiging van je krijgen zouden ze er toch (lijkt mij) achteraan moeten hebben gezeten tot ze die wel hadden? Nou ja, gelukkig is het opgelost!
WAUW! Wat een werk zeg... Maar zo mooi!
Schitterend!! Wat een klus, maar het is echt prachtig geworden!
Wat een werk! Maar het resultaat is absoluut prachtig!
Poeh wat een werk maar strak resultaat, erg mooi!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 30 uur aan gewerkt.....