1

Onderwerp: 30 uur aan gewerkt.....

....en ik ben erg blij met het resultaat.
Een taart met 65 1 persoonsbolletjes. 34 stuks gevuld met chocolademouse en 31 stuks gevuld met kersenvlaaivulling.
Alle strikjes zijn met de hand gemaakt en beschilderd, de lintjes op de taarten heb ik pas gedaan na het bekleden.......ben er heel het weekend zoet mee geweest! :D
Net klaar, manlief is ze voor me gaan bezorgen (aanstaand bruidspaar had onverwacht een etentje met heel de familie)....lief he!
Dus om me even niet bezig te houden met het feit of de taartjes goed aankomen ben ik maar alvast de foto's hier gaan plaatsen! :lol:

Op de foto staan de taart met de 34 chocolademouse gevulde bolletjes. De kersen bolletjes komen op een zelfde standaard ernaast te staan.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OJUQ7UGT.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-G6ICTGA6.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TRLFHXL7.jpg

Wilde haast zeggen, fijn weekend allemaal.....maar die is intussen bijna weer voorbij! O-) :lol:

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

2

Re: 30 uur aan gewerkt.....

Poeh h

Liefs Sannie
Droom niet alleen van grootse dingen, maak ze waar!

3

Wouw wat onwijs gaaf is deze geworden. Ik vind hem echt helemaal fantastisch en zo leuk die bolletjes

Niet geschoten is altijd mis

4

woooow wat mooi
complimenten hoor

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

5

schitterend

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

6

Staat Pascal net bij de zaal, vragen ze waar die extra 6 zijn? Pardon?
Er was kennelijk een sms gestuurd of ik er niet 6 extra kon maken. Nou ik heb niets binnen gekregen hoor! En in ons mail contact is er ook nooit over gesproken terwijl we tot gisteren contact hebben gehad.....

He bah, gelijk een nare nasmaak........

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!

7

wat een werk, maar wel een heel mooi resultaat

Veel liefs Rafaëla

8

Wat prachtig zeg,
Nou simpel, niks van aan trekken.
Als jij weet dat jij je aan de regels in de contract hebt gehouden is er toch niks aan de hand?
Een sms is wel zo raar.

Ik wil je vragen hoe je aan die vorm komt voor de kleinere taartjes.
Die bolvormpjes dus.
En hoe je dat zo goed kleurt, dat zilvere.

Groet.

Fantastisch gemaakt zeg!!!! Prachtig mooi....
En wat die 6 extra betreft: als ze zeker willen weten dat er 6 extra gemaakt worden, moeten ze maar bellen! en niet sms-en :Y

Groetjes van Stefanie

10

heel mooi petje af. o das wel wat minder dat ze nu opeens over 6 extra beginnen.

11

Wauw, prachtig!
Een heel strak, chique, deftig geheel zo!
Petje af voor jou :thumb:

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

12

Bakprinses, ik heb de mini ball pan van Wilton gebruikt.
Ik heb de dust vermengd met vodka (hik) en daarmee geschildert. Het 'papje' gelijk wat dikker gehouden zodat het goed dekt!

13

De zaal (daar werkt een van de dames) heeft contact met hen opgenomen en ze zeggen dat er een voicemail voor is ingesproken en een sms....maar helaas zijn geen van beide aangekomen. (heb wel problemen met kpn voicemail, maar dan komen ze later aan ipv helemaal niet)
Maar goed, de dames vonden het gelukkig geen enkel probleem en gaven inderdaad aan dat er in de mail niet over gesproken is.......dus toch een goed eind! :D

14

Wat mooi, maar wat ik me afvraag, zijn die eenpersoonstaartjes niet erg groot. Dat ze dus errug vullen. Geen kritiek hoor, vroeg ik me ineens af.

Nogmaals een schitterende creatie verder en wat een werk zeg...pffff.

Groetjes, Suzanne
"I'm not an addict, maybe that's a lie..."

15

Heel mooi geheel!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

16

Vlinder1984 schreef:

Wat mooi, maar wat ik me afvraag, zijn die eenpersoonstaartjes niet erg groot. Dat ze dus errug vullen. Geen kritiek hoor, vroeg ik me ineens af.

Nogmaals een schitterende creatie verder en wat een werk zeg...pffff.

Nee hoor, ze lijken heel groot maar zijn maar 8 cm! ;)
Dus inclusief vulling waarschijnlijk iets meer als een cupcake en wat kleiner als een stuk taart! :D

17

Jeetje wat een prachtig resultaat!!
Heb je de strikjes ook nog allemaal apart met iets tussen de lusjes laten drogen ze zijn zo mooi!! :)

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

18

Charissa schreef:

Jeetje wat een prachtig resultaat!!
Heb je de strikjes ook nog allemaal apart met iets tussen de lusjes laten drogen ze zijn zo mooi!! :)

Dank je!
Ja, met rolletjes keukenpapier er tussen! :Y

Ze zijn prachtig! Wat een karwei, maar wel helemaal geslaagd!!!!!!

gr. nicolette

Learn from the experts!Trakteer jezelf op een van onze bijzondere workshops. www.somethingsweet.nl
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven

20

Prachtige taart(en), heel mooi gemaakt, je strikjes zijn echt super!

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

21

Prachtig. Heel erg mooi. En die eenpersoonstaartjes vind ik tegenwoordig ook heel leuk. Bij Xenos hebben ze 7.5 cm "blanda" schaaltjes voor 50 cent per stuk. Die gebruik ik tegenwoordig voor de eenpersoontaartjes. Ik geloof best dat het veel werk is geweest. Prachtig allemaal.

22

Helemaal super en op tijd klaar.

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

23 Laatst bewerkt door monique63 (06-09-2009 18:49)

Wat een werk en wat een prachtig  :thumb:  resultaat! Gelukkig is het misverstand omtrent de 6 extra taartjes opgelost anders blijft dat "katterige" gevoel zo overheersen h

Carpe Diem !

24

Heel mooi!!

Leer van gister, droom van morgen, leef vandaag!
Hier staan mijn creaties , groetjesssss, Marian

25

Wat een werk! Maar wat een mooi resultaat!