Onderwerp: 100 kleuren
Pfff... al dat mengen van dat marsepein. Ik heb inmiddels wel 20 tinten roze in m'n doos zitten. En vaak is het dan nog net niet zoals ik het hebben wil en moet ik w
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » 100 kleuren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Pfff... al dat mengen van dat marsepein. Ik heb inmiddels wel 20 tinten roze in m'n doos zitten. En vaak is het dan nog net niet zoals ik het hebben wil en moet ik w
Hmmm....wel eens gezien ja......zal eens even zoeken voor je!
http://www.sugarcraft.com/catalog/color … gchart.htm
Hier al wat info, maar kan nog niet vinden wat ik bedoelde....
http://www.wilton.com/decorating/icing/ … -chart.cfm
Hmmm...kan het verder niet vinden, zal mijn ma nog vragen of zij hem onder de favorieten heeft staan!
Was echt zo'n schema met vakjes met kleurtjes en hoeveel druppeltjes kleurstof dat je ervoor nodig hebt.
http://www.candylandcrafts.com/colorchart.htm
Het is deze, die heb ik onder mijn favorieten staan
wow dank jewel nooit geweten
Geweldig!!! Dit helpt me lekker een eind op gang. Ik ga het meteen bekijken en opslaan. Handig toch, zo'n forum!
Jaaaaaa, dat is hem!
Heb hem zelf ook gelijk onder de favo gezet!!!
Super handig!! staat bij de favorieten!
wil dit ook met die potjes icing color van wilton? omdat het over druppeltjes gaat
of ben ik nu blond haha.
- ik gooi zo af en toe alle kleuren die ongeveer het zelfde zijn bijelkaar en doe daar dan weer een kleurtje bij tot het is wat ik wil (en vaak kan ik daar weer een hele taart mee bekleden )
of marmeren van de restjes, is ook een idee misschien?
[sub]zegt zij die een hele doos met restkleurtjes heeft staan [/sub]
wil dit ook met die potjes icing color van wilton? omdat het over druppeltjes gaat
of ben ik nu blond haha.
als je maar dezelfde hoeveelheid doet, ipv 1 druppeltje 1 veeg met je prikker, 2 druppeltjes 2 vegen met je prikker etc etc
Zou er ook een tabel bestaan voor de kant-en-klare kleuren van bijv. Funcakes-marsepein?
kamta2000 schreef:wil dit ook met die potjes icing color van wilton? omdat het over druppeltjes gaat
of ben ik nu blond haha.als je maar dezelfde hoeveelheid doet, ipv 1 druppeltje 1 veeg met je prikker, 2 druppeltjes 2 vegen met je prikker etc etc
Dank je wel! dan sla ik hem maar snel op hihi.
Ik heb ook een hele voorraad restjes. Die meng ik, net als Lune, af en toe door elkaar om weer een ander tintje te krijgen. Of ik gebruik ze om een bloementaartje te maken...
*)
ik zit nu de hele tijd met een k3 liedje in mijn hoofd
Welk liedje dan?
Hoe mix ik Funcakes kleur?
Hallo hallo?
een beetje rood bij geel
Dan wordt het zo
Oranje, dat je 't weet
Hallo hallo!
Dat mengen doe je zo!
Ik denk dat ik me maar op ga geven voor de nieuwe K3. Als ik maar niet hoef te zingen Ik houd het wel bij het schrijven van het Funcakes-kleurlied.
Zojuist overigens bericht gekregen van Funcakes dat zij geen kleurentabel hebben. Meteen gevraagd of ze dat dan kunnen maken Ben benieuwd!
waarom dit in de babbel staat.....?
[move] ----> bekleden
Fijn dat kleurenschema! Hartelijk dank voor het zoeken severn!
- ik gooi zo af en toe alle kleuren die ongeveer het zelfde zijn bijelkaar en doe daar dan weer een kleurtje bij tot het is wat ik wil (en vaak kan ik daar weer een hele taart mee bekleden )
Doe ik ook, werkt prima!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » 100 kleuren