1 Laatst bewerkt door JanetGL (06-09-2009 07:42)

Onderwerp: 100 kleuren

Pfff... al dat mengen van dat marsepein. Ik heb inmiddels wel 20 tinten roze in m'n doos zitten. En vaak is het dan nog net niet zoals ik het hebben wil en moet ik w

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get ...

2

Re: 100 kleuren

Hmmm....wel eens gezien ja......zal eens even zoeken voor je!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

3

http://www.sugarcraft.com/catalog/color … gchart.htm

Hier al wat info, maar kan nog niet vinden wat ik bedoelde....

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!

4

http://www.wilton.com/decorating/icing/ … -chart.cfm

Hmmm...kan het verder niet vinden, zal mijn ma nog vragen of zij hem onder de favorieten heeft staan! ;)
Was echt zo'n schema met vakjes met kleurtjes en hoeveel druppeltjes kleurstof dat je ervoor nodig hebt.

5

http://www.candylandcrafts.com/colorchart.htm

Het is deze, die heb ik onder mijn favorieten staan ;)

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

6

wow dank jewel nooit geweten

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

7

Geweldig!!! Dit helpt me lekker een eind op gang. Ik ga het meteen bekijken en opslaan. Handig toch, zo'n forum! :)

8

Jaaaaaa, dat is hem!
Heb hem zelf ook gelijk onder de favo gezet!!! :D

9

Super handig!! staat bij de favorieten!

10

wil dit ook met die potjes icing color van wilton? omdat het over druppeltjes gaat
of ben ik nu blond haha.

Life is like a box of chocolates...
Groetjes Cindy

11

- ik gooi zo af en toe alle kleuren die ongeveer het zelfde zijn bijelkaar en doe daar dan weer een kleurtje bij tot het is wat ik wil (en vaak kan ik daar weer een hele taart mee bekleden :lol:)

Alles goed???? nee 3 fout

12

of marmeren van de restjes, is ook een idee misschien?

[sub]zegt zij die een hele doos met restkleurtjes heeft staan :lol:[/sub]

13

kamta2000 schreef:

wil dit ook met die potjes icing color van wilton? omdat het over druppeltjes gaat
of ben ik nu blond haha.

als je maar dezelfde hoeveelheid doet, ipv 1 druppeltje 1 veeg met je prikker, 2 druppeltjes 2 vegen met je prikker etc etc

14

Zou er ook een tabel bestaan voor de kant-en-klare kleuren van bijv. Funcakes-marsepein?

15

lune schreef:
kamta2000 schreef:

of ben ik nu blond haha.

als je maar dezelfde hoeveelheid doet, ipv 1 druppeltje 1 veeg met je prikker, 2 druppeltjes 2 vegen met je prikker etc etc

Dank je wel! dan sla ik hem maar snel op hihi.

Life is like a box of chocolates...
Groetjes Cindy

16

Ik heb ook een hele voorraad restjes. Die meng ik, net als Lune, af en toe door elkaar om weer een ander tintje te krijgen. Of ik gebruik ze om een bloementaartje te maken...

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

17

ik zit nu de hele tijd met een k3 liedje in mijn hoofd :lol:

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

18 Laatst bewerkt door JanetGL (06-09-2009 10:08)

Welk liedje dan?

Hoe mix ik Funcakes kleur?
Hallo hallo?
een beetje rood bij geel
Dan wordt het zo
Oranje, dat je 't weet
Hallo hallo!
Dat mengen doe je zo!

Ik denk dat ik me maar op ga geven voor de nieuwe K3. Als ik maar niet hoef te zingen ;) Ik houd het wel bij het schrijven van het Funcakes-kleurlied.

Zojuist overigens bericht gekregen van Funcakes dat zij geen kleurentabel hebben. Meteen gevraagd of ze dat dan kunnen maken ;) Ben benieuwd!

19

waarom dit in de babbel staat.....?

[move] ----> bekleden

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

20

Fijn dat kleurenschema! Hartelijk dank voor het zoeken severn!

21

lune schreef:

- ik gooi zo af en toe alle kleuren die ongeveer het zelfde zijn bijelkaar en doe daar dan weer een kleurtje bij tot het is wat ik wil (en vaak kan ik daar weer een hele taart mee bekleden :lol:)

Doe ik ook, werkt prima!!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...