Onderwerp: Wit bruidsproject
Pff, het zweet brak me op een gegeven moment uit, toen ik dacht dat ik nog maar een uur had voor ze hem kwamen ophalen en ik nog niet helemaal klaar was.
Ze wilden graag een witte bruidstaart met verschillende vormen.
G
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wit bruidsproject
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Pff, het zweet brak me op een gegeven moment uit, toen ik dacht dat ik nog maar een uur had voor ze hem kwamen ophalen en ik nog niet helemaal klaar was.
Ze wilden graag een witte bruidstaart met verschillende vormen.
G
Volgens mij heb je geheel aan de verwachting voldaan!! incl. een lamme hand van het pareltjes plakken. Wat kwam er bovenop?
Erg knap !
Volgens mij heb je geheel aan de verwachting voldaan!! incl. een lamme hand van het pareltjes plakken. Wat kwam er bovenop?
Niets... Omdat ze niet van bloemen of iets dergelijks hielden, en geen strik, bruidspaartje of harten wilden... Dacht ik: dan maar strak en simpel
Zo vind ik ze trouwens (ook) het mooiste, zonder poespas bovenop
Prachtige taart hoor. Heel leuk die verschillende vormen en leuk dat ie op 4 kleine taartjes rust (als ik het goed zie). Echt prachtig!
Mooi gemaakt Mascha!!!
Lijkt me een hele lastige uitdaging zo'n "alleen maar witte" taart, maar je hebt er een prachtig en chic geheel van gemaakt . Heel knap, ik doe het je niet na!
Wowie, prachtig gemaakt...wat een werk al die pareltjes!
Mooi, zo strak wit! Wat een gedoe al die pareltjes
Ondanks dat je heel beperkt werd in je vrijheid heb je er toch een waar kunstwerk van weten te maken! Wat ontzettend leuk al die verschillende vormen op elkaar! Top!
Vind wit overigens altijd heel chique staan!
Wauw ik vind hem heeeeeeeeel speciaal!!!
Hij is heel bijzonder en origineel en natuurlijk weer geweldig uitgevoerd! Wat werkt je toch heerlijk netjes en precies
Prachtig zeg, wauw, met die verschillende vormen, supermooi!
Hij is in ieder geval goed wit . Hij is erg mooi geworden.
oh, met alles wat je niet mocht heb je er maar WAT moois van gemaakt! Je kunt vast geen pareltje meer zien
Heel leuk die verschillende vormen en leuk dat ie op 4 kleine taartjes rust (als ik het goed zie). Echt prachtig!
Dank je, je hebt het goed gezien hoor Vond het weleens grappig om wat anders te doen
ontzettend mooi en strak. ik hou ook wel van gewoon leeg bivenop
Helemaal super. Erg mooi gedaan.
mooi! echt heel prachtig, sjiek!
Mooi, al dat wit.... heel chic!!
mooi hoor..simpel, strak en toch mooi
Mooi strakke chique taart!
ooohhh Mascha! Wat schitterend gemaakt! Werkelijkwaar een plaatje!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wit bruidsproject