1

Onderwerp: Hoe gedraagt pastillage zich in de koeling?

Mijn ervaring is, dat fondant verstevigd met tylose in de koelkast vaak toch weer zacht wordt. Gaat dit met pastillage beter?

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

2

Re: Hoe gedraagt pastillage zich in de koeling?

ik denk niet dat dat goed gaat. Ook de pastilage kan niet tegen vocht. Ik heb mijn kever (auto) toen goed laten drogen en pas op de taart gezet op locatie. Pas de tweede poging lukt omdat ik de eerste keer hem onder een stolp had gezet om te drogen. De tweede keer gewoon onder zo'n anti-vliegen stolp van xenos en dat ging wel goed. (het dak zakte in elkaar :S)

wat moet je maken???

3

Ik wil de assepoesterkoets gaan maken. De wielen en de krullen aan de zijkant wilde ik van pastillage maken. Ik kan ze denk ik dan het beste vantevoren maken en pas op het laatste moment met icing vastmaken.

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

4

Heeft iemand nog goeie tips?