Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Prachtig! Wat een mooi gouden randje op deze manier!
Oh, ja, het is een bisquit gevuld met botercreme met aardbeiensmaak, lemoncurd en verse aardbeien. Tussen de verdieping zit een laag witte chocolade met daaronder chocoladestokjes voor de stevigheid. Ik wilde dat graag een keer proberen, maar volgende keer gebruik ik denk ik gewoon weer een karton om er tussen te doen. Lastig om een mooie stevige plak chocolade te gieten. Ik doe denk ik iets niet goed met de temperaturen. De chocostokjes zijn wel een aanrader, maar dat hoef ik de meeste van jullie niet te vertellen denk ik.
Mooie gedaan zeg!
Wauw, wat een prachtige gouden krullen, hele mooie taart !!!
Oh wauw, die is erg mooi. Ik vind dat randje ook super. Waarmee heb je dat gemaakt?
hij is prachtig
Dat kleine gouden randje langs de blauwe rand is een hele lange sliert witte fondant gemaakt met de sugargun met het kleinste ronde gaatje erin. Daarna goud geschilderd met gouddust en alcohol. Werd wel een kliederbende op tafel, maar droogt snel, en is daarna makkelijk aan te brengen zonder dat het heel erg vlekt. Eerst het randje waar het moet komen een beetje vochtig gemaakt met een heel dun kwastje, en daarna met
Wauw! Deze is erg mooi, hoor!
Wauw! Echt heel verrassend dat andere randje! En ook wle leuk dat er eens een keer geen stippen opzitten, vind dat eigenlijk niet zo mooi. Als ik heel eerlijk ben, vind ik dit de mooiste "oilily" ever....
*)
he leuk met die cutter zo op die rand!
Geweldig mooi deze taart! Vind dat goud ook super! Bedankt dat je er even bij hebt gezet hoe je dat hebt gedaan!
Wauw, prachtige taart!
erg leuk
mooi hoor.
mooi en leuk om zo het randje te doen....
SUPER mooi!
Pagina's 1