Onderwerp: voor mijn broer die morgen trouwt
Mijn broer gaat dus morgen en trouwen. Hij heeft niet gevraagd of ik een taart wilde maken. Prima. Kadotip is geld. Nou dat vind ik reuze ongezellig aankomen, dus ik heb een taart gemaakt. Daar heb ik onder in een potje met het geld van mij en mijn andere broer ingedaan. Hij krijgt het dus leuk verpakt.
Ik had ook helemaal zin om dit te gaan maken. Had nog niet eerder een bruidstaart gemaakt. Ik met goede moed begonnen. Wil ik de kleinste taart bekleden, lukt het me van geen kant met de structuurmat . Heb het de derde keer erpas omheen gekregen. Had dit keer marsepein en marsmallow door elkaar voor de kleur. Nou ik baalde flink. Het scheurde op 1 plek en had allemaal kleine plooitjes. Het is ook wel een heel hoog taartje maar ja dat wil je niet voor je broer!!!!!
Ik de telefoon gepakt en Brenda ( kwebbel ) gebeld. Zij kwam als mijn reddende engel me 's avonds helpen. Nou dat was easy. Duidelijk uitgelegd en de taart niet op een draaiplateau en ja hoor zij had de bekleding er zo prachtig omheen.
Zonet heb ik de taart nog versierd met wat bloemen en een afwerkrandje. Ik ben eigenlijk best trots!!!
Zo dit is een lang verhaal. Ik lijk kwebbel wel