1

Onderwerp: voor mijn broer die morgen trouwt

Mijn broer gaat dus morgen en trouwen. Hij heeft niet gevraagd of ik een taart wilde maken. Prima. Kadotip is geld. Nou dat vind ik reuze ongezellig aankomen, dus ik heb een taart gemaakt. Daar heb ik onder in een potje met het geld van mij en mijn andere broer ingedaan. Hij krijgt het dus leuk verpakt.
Ik had ook helemaal zin om dit te gaan maken. Had nog niet eerder een bruidstaart gemaakt. Ik met goede moed begonnen. Wil ik de kleinste taart bekleden, lukt het me van geen kant met de structuurmat :grr: . Heb het de derde keer erpas omheen gekregen. Had dit keer marsepein en marsmallow door elkaar voor de kleur. Nou ik baalde flink. Het scheurde op 1 plek en had allemaal kleine plooitjes. Het is ook wel een heel hoog taartje maar ja dat wil je niet voor je broer!!!!!
Ik de telefoon gepakt en Brenda  ( kwebbel ) gebeld. Zij kwam als mijn reddende engel me 's avonds helpen. Nou dat was easy. Duidelijk uitgelegd en de taart niet op een draaiplateau en ja hoor zij had de bekleding er zo prachtig omheen.
Zonet heb ik de taart nog versierd met wat bloemen en een afwerkrandje. Ik ben eigenlijk best trots!!!
Zo dit is een lang verhaal. Ik lijk kwebbel wel ;)
http://i31.tinypic.com/mrqlab.jpg

2

Re: voor mijn broer die morgen trouwt

mooi gemaakt! je mag best trots zijn op het mooie plaatje. ik denk dat je broer ook stiekem trots op je zal zijn.veel plezier

Be in love with what you have

3

mooi hoor :-)

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4 Laatst bewerkt door Piece of Cake (03-09-2009 11:29)

Prachtig en wat lief van Brenda om je te helpen!

Hoe krijg jij die bloemen zo mooi in vorm trouwens? Gebruik je eierdopjes?

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

5

Erg mooi, en leuk idee van het potje met geld...
Gefeliciteerd met je broer en veel plezier op de bruiloft.

Groetjes jennie

6

Wat een prachtige taart, wat zal je broer daar blij mee zijn!

7

Mooi!

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

8

Piece of Cake schreef:

Prachtig en wat lief van Brenda om je te helpen!

Hoe krijg jij die bloemen zo mooi in vorm trouwens? Gebruik je eierdopjes?

Die bloemen heb ik inderdaad in een eierdop gehad, ooit bij de xenos gekocht!!!

9

ja hoor!!! daar is ie dan! wat is ie leuk geworden zo zeg! ik was je volgens mij helemaal nog vergeten om je veel plezier te wensen ;) dus bij deze dan maar he whhahaha. enne zie je wel. kwebbelen lukt makkelijk hoor. it's a womans nature :Y

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

10

Heel mooi geworden! Wat ontzettend aardig ook van kwebbeltje! :thumb:

11

Hartstikke leuk geworden!!!

12

Super mooi

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

heel mooi gedaan! maar hoezo geen draaiplateau?

14

Absoluut heel mooi geworden!

15 Laatst bewerkt door kwebbeltje (03-09-2009 14:56)

maaikebakttaart schreef:

ik denk dat annemarie op dit moment al in de auto zit dus zal ik zo vrij zijn om te antwoorden ;)
het is niet dat het niet mag, maar ik vind het met hoge of grote taarten prettiger om die taart ook nog eens niet op een draaiplatteau te zetten. dit heeft met zwaartekracht te maken. op het moment dat je de lap fondant/marsepein over de taart legt en die lap ook groter is dan het draaiplatteau. heeft de lap nog meer lengte en gewicht om uit te zakken. als je lap alleen maar op een platte ondergrond hangt zakt het niet zo ver..... is maar gewoon als tip mee gegeven ;) gewoon omdat ik dat zelf zo ervaar...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

16

Mooi geworden! En een fijne bruiloft gewenst!

17

een hele mooie taart en heel veel plezier op de bruiloft

18

Prachtige taart!!

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

19

Heel lief en mooi..fijne dag morgen!!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

20

Mooi!!

21

kwebbeltje schreef:
maaikebakttaart schreef:

ik denk dat annemarie op dit moment al in de auto zit dus zal ik zo vrij zijn om te antwoorden ;)
het is niet dat het niet mag, maar ik vind het met hoge of grote taarten prettiger om die taart ook nog eens niet op een draaiplatteau te zetten. dit heeft met zwaartekracht te maken. op het moment dat je de lap fondant/marsepein over de taart legt en die lap ook groter is dan het draaiplatteau. heeft de lap nog meer lengte en gewicht om uit te zakken. als je lap alleen maar op een platte ondergrond hangt zakt het niet zo ver..... is maar gewoon als tip mee gegeven ;) gewoon omdat ik dat zelf zo ervaar...

geweldige tip kwebbel.
Super dank je wel, zat ook wel eens met dit probleem nl en dan dacht ik HOE GA IK DAT NOU OPLOSSEN !!!
Nou gewoon heel simpel dus eigenlijk hahhaha

22

hij is heel mooi!!! Hopelijk is de taart niet weggevlogen... wat een wind en regen hier zeg...

groeten, Bianca
TAART in huis

23

Tjonge je broer heeft wel een weertje vandaag zeg. Hopelijk precies tussen de buien door getrouwd. Gefeliciteerd met je broer!

En de taart, hartstikke leuk! Mijn broertje heeft me ondertussen wel gestrikt voor DE taart (volgend jaar mei, heb nog ff), is gelukkig alleen een toetje, maar ik zie me nog niet stapelen hoor! Mag ik zo brutaal zijn om te vragen hoelang je dit al doet en of je een speciale stapel-workshop oid heb gevolgd?

Hij is echt leuk geworden!
En wat lief dat kwebbeltje je geholpen heeft, idd goede tip trouwens.

Groetjes CIndy

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

25

Prachtige taart zeg, heel mooi gemaakt !! Ben heel benieuwd naar de reactie van je broer en zijn vrouw !

Groetjes, Conny