1

Onderwerp: Voorbeelden gevraagd

Op de braderie in Sint Pancras sta ik dit jaar - 11 september - met 2 kramen voor A Sister's Hope 60k (sponsorloop voor wetenschappelijk borstkanker onderzoek).

De ene kraam is weer voor inbreng en verkoop van taarten. In hun geheel of per stuk met een kopje koffie of thee erbij.

Op de andere kraam verkopen we diverse artikelen voor hetzelfde doel en de winkelwagenmuntjes met cupcake die we hiervoor zelf hebben ontworpen en laten maken.
Ook komt op die kraam een make 'n take cupcake versieren voor kinderen. Ik maak een emmer vol bolletjes gekleurd fondant, per stuk in huishoudfolie verpakt en elk kind kan bijv. 3 bolletjes uitkiezen om een cupcake mee te versieren. Alle cupcakes hebben al een basis fondantkleur.

Maar.....
nu zoek ik voorbeelden (foto's) van makkelijk te boetseren figuren. Hiervan maak ik geplastificeerde kaartjes die de kinderen als voorbeeld kunnen gebruiken.

Als iedereen er 1 naar me mailt, kom ik al een heel eind ;)
Andere tips om dit item tot een succes te maken zijn van harte welkom!

groetjes,
monique

Jouw taart is goud waard...
dus bak eens voor A Sister's Hope t.b.v. borstkankeronderzoek.

2 Laatst bewerkt door saskiahuisman (02-09-2009 15:49)

Re: Voorbeelden gevraagd

Hoi,

Dit boek blijft voor mij toch het einde:
http://books.google.nl/books?id=Yo-EIRw … mp;f=false

Inmiddels zie ik op deze link dat zowat het hele boek erin staat, dus je zult hier zeker wat aan hebben. Ik ben altijd in voor een goed doel, dus veel succes!

P.s: je moet wel een eindje naar beneden scrollen om de boetseerfiguren te zien.

3

Klein&Fijn is een show-rubriek. Vragen horen hier dus niet thuis.

[MOVE] --> Decoreren

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

http://picasaweb.google.com/madlika28/F … yCritters#

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

Sorry voor de verkeerde plaatsing en meiden, bedankt voor de duidelijke plaatjes. jammer dat ik die van het marsepeinboek niet kan opslaan of kopi

Jouw taart is goud waard...
dus bak eens voor A Sister's Hope t.b.v. borstkankeronderzoek.