1

Onderwerp: Blanda schalen hoe???

Ik heb nu wel ronde schalen die ook in de oven kunnen, maar ik vraag me af hoe jullie dit dan doen....invetten en geen bakpapier? Of wel bakpapier? Ik weet even niet hoe je de taart er uiteindelijk uit krijgt danhahahha wie kan mij adviezen en tips geven over bolletjes bakken?

Alvast bedankt!

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

2

Re: Blanda schalen hoe???

Ik vet ze gewoon in met spray van dr. oetker en dan gaan ze er prima uit. Je kunt een dunne strook bakpapier erin hangen als je bang bent dat je ze er anders niet uit krijgt...maar mijn ervaring is dat dat niet nodig is. Dus gewoon invetten en na het bakken meteen storten.

3

Ik vet ze gewoon in met boter en bestuif ze een klein beetje met bloem. Dan komen ze er heel makkelijk uit.
Je kan ook een kruisje maken met 2 reepjes bakpapier. Dan kan je ze er zo uitwippen.

4

Ik heb de rvs bolletjes (Action). Vet ze alleen in met bakspray en dat gaat prima.

5

Hier ook de bakspray, werkt perfect!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

6

Oke bedankt!!!

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

7

Hier ook bakspray maar van Wilton en die werk perfect

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

8

Als je geen bakspray heb kun je ook invetten met echte roomboter (flink smeren), dat gaat bij mij beter dan magarine en bloem.