Onderwerp: Hoe moet ik dit ding gebruiken??
Kan iemand mij vertellen hoe ik onderstaand ding gebruik? Het is toch om randjes voor je taart te maken??
groetjes, Fleur
Een dag niet gebakken is een dag niet geleefd
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Hoe moet ik dit ding gebruiken??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kan iemand mij vertellen hoe ik onderstaand ding gebruik? Het is toch om randjes voor je taart te maken??
groetjes, Fleur
Deze is om een patroon in je botercreme te maken, als je je taart dus alleen met bc afsmeert, en niet bekleedt
Ah... uit het Ikea pakket!
Ik gebruik het om de botercreme glad te strijken, om de marsepein van mijn werkblad te schrapen en om de onderrand van de taart een beetje onder de taart te duwen zeg maar. Verder heb ik geen idee
Dat gebruik je als je je taart alleen afsmeert met icing, met deze schraper kan je er dan een motief in verwerken. Net als afsmeren.
Zoals ik het begrepen heb gebruik je deze tool om je icing (waarmee je de taart dan compleet hebt besmeerd) te voorzien van een ribbeltje...je zet de taart dan op een draaiplateau en houd deze tool rechtop tegen de icing aan en dan laat je de taart draaien en zo ontstaat er dan een "ribbel"
Ik hoop dat je me kunt volgen, ik ben zo slecht in uitleggen via de pc haha
Ha! Bedankt! Dat ga ik eens proberen!!
Dit is een side scraper voor als je met buttercream/Royal icing werk je moet een dik laag icing op de cake en dan met de scraper de icing glad strijken en tegelijke tijd krijg de taart/dummy en mooi versierde zij kant.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Hoe moet ik dit ding gebruiken??