1 Laatst bewerkt door Suzan1970 (01-09-2009 15:51)

Onderwerp: Geboortekaartpuzzel (met wat eigen inbreng........)

De eigen inbreng is het roze strikje, nu nog een taart maken zodra ik weet wanneer ik op kraamvisite ga.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3AAEP6YK.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KZZZBISO.jpg

IK HEB BLOSJES GEMAAKT (wilton pink super verdund met alcohol, dan eerst oefenen op een anders stukje marsfont om te kijken wat het doet en daarna op de wangetjes gedaan) en ik ben er blij mee, thanx :thumb:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IIOI3ZYI.jpg

2

Re: Geboortekaartpuzzel (met wat eigen inbreng........)

hij is leuk, ben benieuwd naar je uiteindelijke taartje!

groetjes,
Marije

3

Die is leuk!!! Strikje om het haarplukje is grappig.
Ik zie trouwens dat het origineel nog roze blosjes om de mondhoeken heeft. Als je toevallig nog roze dust hebt, zou je dat ook nog kunnen doen. Alhoewel het zo zonder ook al erg mooi is, hoor.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

4

e.b.m. schreef:

Die is leuk!!! Strikje om het haarplukje is grappig.
Ik zie trouwens dat het origineel nog roze blosjes om de mondhoeken heeft. Als je toevallig nog roze dust hebt, zou je dat ook nog kunnen doen. Alhoewel het zo zonder ook al erg mooi is, hoor.

Ik heb geen roze dust, zou het met alcohol verdunde kleurstof ook kunnen?? Ben zo bang dat het dan ineens verpest is :o

5

o wat een schatje

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

6

heel erg leuk

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

7

Lief!!

8

Cute!

Ohh wat lief! Ben ook benieuwd naar het resultaat en wat betreft de blosjes, ik hou dit topic even bij voor het antwoord...:)!

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

10

Erg goed gelukt!

11

Suzan1970 schreef:

Ik heb geen roze dust, zou het met alcohol verdunde kleurstof ook kunnen?? Ben zo bang dat het dan ineens verpest is

Zou ik niet doen! Als je al blosjes zou doen, moeten die juist een poederachtig effect hebben. Met alcohol verdunde kleurstof heeft dat effect niet en ik ben ook bang, dat dat dan vlekkerig wordt. Nee hoor, mooi zo laten dan!!!! Zou anders zonde zijn.

12

Wauw wat een mooie puzzel, lijkt echt sprekend op het geboortekaartje, echt heel knap!

Groetjes,
Josien

13

Wat een leuk plaatje en wat schitterend gepuzzeld!

Groetjes Sas

14 Laatst bewerkt door Suzan1970 (31-08-2009 19:40)

Zou ik niet doen! Als je al blosjes zou doen, moeten die juist een poederachtig effect hebben. Met alcohol verdunde kleurstof heeft dat effect niet en ik ben ook bang, dat dat dan vlekkerig wordt. Nee hoor, mooi zo laten dan!!!! Zou anders zonde zijn.

misschien ga ik wel even oefenen met verdunde kleurstof (op een klein stukje losse marsepein uiteraard en niet op het plaatje) en welke dust kan ik anders het beste gebruiken?

15

Suzan1970 schreef:

welke dust kan ik anders het beste gebruiken?

Dan zou ik Dusky Pink kiezen, denk ik. Die lijkt me mooier (zachter) dan de Roze. (Eerst uitproberen op een proefstukje marsepein!)

Maar nogmaals: het was maar een ideetje, hoor! Want je puzzel is n

Suzan1970 schreef:

misschien ga ik wel even oefenen met verdunde kleurstof (op een klein stukje losse marsepein uiteraard en niet op het plaatje) en welke dust kan ik anders het beste gebruiken?

Suzan, wil je het nog even laten weten of het goed ging en of het toegepast is op het mooie 'kaartje'?

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

17

Annemarie1107 schreef:
Suzan1970 schreef:

Suzan, wil je het nog even laten weten of het goed ging en of het toegepast is op het mooie 'kaartje'?

Zal ik doen Annemarie (al ben ik wel een zeef  :o in het onthouden van dingen ;) )

18

Geweldig gedaan zeg... heel mooi...

19

Leuk gedaan! Ben benieuwd hoe het er uit zal zien op de taart!

20

sandpat73 schreef:

Leuk gedaan! Ben benieuwd hoe het er uit zal zien op de taart!

Ik moet nog een afspraak maken voor de kraamvistite, maar ik hou jullie op de hoogte