1

Onderwerp: marieke

hoi allemaal,

nu ik een beetje bijgekomen ben van het bekijken van een deel van de prachtige taarten hier op dit forum en op diverse websites van leden, heb ik besloten me aan te melden hier op het forum. ik ben marieke, getrouwd en moeder van drie kinderen. bakken heb ik altijd gedaan. van thuis mee gekregen. gekochte taarten komen er niet in, haha! meestal bakte ik soorten appelcake en taart, notentaart, en eens een keer een slagroom en creme au beure. ik heb jaren enorm gebakken, maar sinds ik een koolhydraatarm dieet volg en hier geweldig mee ben afgevallen is het bakken afgenomen tot feest- en verjaardagen. als ik terug kijk naar mijn "dikke periode" zie ik dat ik duidelijk zo graag bakte omdat ik zo graag snoepte en niet dat ik zoveel snoepte omdat ik zo graag bakte. ik geniet nog wel eens van een zeer koolhydraatrijke dag fo dagen, soms kort soms wat langer, maar altijd keer ik terug naar mijn dieet omdat ik me daar zoveel lekkerder bij voel.

mijn jongste is nu 7 en sinds drie jaar maak ik stapeltaart voor haar verjaardag en heb ik ook de lol van marsepein ontdekt. nu zocht ik voorbeelden van circustaarten en kwam hier. ik kan niet meer stoppen met kijken en lezen! heb nu al een hoop theorie bijgeleerd, dus wel zo netjes om me dan gelijk maar voor te stellen. 
ik was altijd trots op mijn taarten en ben dat gelukkig ook na het bekijken van jullie taarten nog steeds maar ik kan nog heel veel leren en dat ga ik dan nu maar eens doen.

liefs marieke

liefs marieke

2

Re: marieke

Welkom op het meest verslavende forum....

Volg je hart...want dat klopt!

3

Welkom!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

4

welkom op dit forum waar je veel inspiratie en idee

5

Welkom hier, een leuke intro om te lezen. En inderdaad...........hier kun je je lol op.
Heel veel bakplezier.

Bakgroetjes van Marinka!

6

Welkom op het forum....

Succes en veel bakplezier...:Y