1

Onderwerp: wie weet waar...

ik heb een tijdje geleden iemand gehoord over een hulpmiddeltje om een patroon in een taart te drukken.
het gaat om klein vierkantjespatroon voor een borduurwerkje.
(volgt iemand het nog? :D)

als iemand weet wat ik bedoel en waar het te krijgen is...?
ik denk dat het een soort patchwork cutter is (net zoiets als die met het diamantpatroon) maar dan met allemaal kleine vierkantjes.

alvast bedankt!

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

2

Re: wie weet waar...

Bedoel je deze?
[edit T. geen linkjes naar taartwebwinkels]

(ik weet eigelijk niet of deze link hier mag, dus bij voorbaat sorry )

3

Joyce84 schreef:

Bedoel je deze?

(ik weet eigelijk niet of deze link hier mag, dus bij voorbaat sorry )

Nee, dat mag niet ;) Maar in geval van twijfel kun je natuurlijk de regels even nalezen :Y :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

4 Laatst bewerkt door Adrienne (31-08-2009 13:15)

jufdorien schreef:

ik heb een tijdje geleden iemand gehoord over een hulpmiddeltje om een patroon in een taart te drukken.
het gaat om klein vierkantjespatroon voor een borduurwerkje.
(volgt iemand het nog? :D)

als iemand weet wat ik bedoel en waar het te krijgen is...?
ik denk dat het een soort patchwork cutter is (net zoiets als die met het diamantpatroon) maar dan met allemaal kleine vierkantjes.

alvast bedankt!

Volgens mij is die link trouwens niet wat je bedoelt: ik meen dat Marlies 'm eens gebruikt had, zal kijken of ik het kan vinden...**

Ik vind alleen het voorbeeld van Mandaantje, die van Marlies krijg ik niet zo snel teruggevonden ( iets teveel posts ;) ), maar misschien kun je 1 van hen mailen, als het tenminste deze is die je bedoelde :+

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

Yes! dat is m :D
nu op zoek naar de Patchwork Cutter Embroidery Grid!

bedankt dames!

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

6

en gevonden en besteld!
bedankt voor het meedenken :D