1 Laatst bewerkt door miekpiekje (30-08-2009 15:21)

Onderwerp: suikerbakkerspoeder ipv gewone suiker biscuitrecept

Hallo dames,

Mijn zusje wil ook gaan bakken :D en kwam met de vraag of je voor het basisrecept biscuit ook suikerbakkerspoeder (zij heeft bij een amerikaans winkeltje confectionars sugar kunnen kopen voor 0,32 dollarcent vandaar dat ze dit wil gebruiken als dat zou lukken) kunt gebruiken ipv de hoeveelheid suiker die ze hier bij de recepten aangeven en blijft het gewicht aan suiker dan gelijk of verandert dit dan ook?
Ik hoop op een antwoord :D

2

Re: suikerbakkerspoeder ipv gewone suiker biscuitrecept

ik heb echt geen idee... ik zou het gewoon eens proberen om te kijken of het lekker is, de smaak is natuurlijk wel verschillend. hopelijk krijg je nog antwoord van iemand die het wel weet!

groetjes,
Marije

3

Ik denk, maar ik weet het niet helemaal zeker, dat je kristalsuiker voor de structuur nodig hebt. Poedersuiker wordt vaak in heel fijn maar dus ook kwetsbaar gebak gebruikt. Maar ik zou zeggen, probeer het eens, ik ben benieuwd.

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

4

suikerbakkerspoeder is heel fijne poedersuiker. Ik denk niet dat dat altijd zomaar te vervangen is voor kristalsuiker, maar probeer het vooral eens! Ik gebruik het alleen voor botercr

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me