Onderwerp: Hier werd ik wel weer blij van....
In tegenstelling tot het (maken van) de Ferrari taart van donderdag.
Voor Nico die 50 werd een stapel voor 40-50 pers., maakt niet uit wat, kleurvoorkeur....ach doe maar in Feyenoordkleuren
Na eerst allerlei plannen voor rood in mijn hoofd gehad te hebben, toch eigenwijs gekozen voor iets wat ik zelf leuk vind: zwart-wit met rood accent. Hij viel gelukkig erg goed in de smaak
Na het zien van de foto vond ik toch, dat er wel wat meer aardbeien op mochten, dus heb er nog heel wat bijgemaakt (maar ik had geen zin meer in een nieuwe foto maken).
Gevuld met 2 lagen aardbeienroom en dun laagje aardbeienjam met verse aardbeien erop. Maten 30-22,5 en 15 cm.
In juni maakte ik voor een 16-jarig meisje deze taart naar haar eigen ontwerp. Toen vond ik het een vreemde combi, maar merk inmiddels, dat er veel meiden deze taart geweldig vinden. En Fleur vroeg of ze alsjeblieft een zelfde taart mocht....
Kitty had een te grote jurk aan, waardoor ze wat te dik leek Ze ziet er wat vreemd uit op de foto (gelukkig in het echt niet zo).
Gevuld met 2 lagen citroenkwark en dun laagje aardbeienjam met daarop verse aardbeien. Maten bloem 25cm, 20 cm en 12,5 cm.