1

Onderwerp: Terwijl het riddertje slaapt.....

Moest ik bijna huilen :S Wat een rampentaart was dit om te maken zeg!
Voor een collega haar zoontje graag een riddertaart. Op het forum rondgeneusd en veel geinspikt (ga niet zeggen van wie, dat zou voor diegene een belediging zijn :()
Alles ging mis, biscuit schots en scheef, ondanks de douwels zakte
de bovenste taart in, de kop van de draak zakte scheef (vandaar de noodoplossing
met het zwaard) zijn vleugels wilden niet... En dan die lettertappits! Nope zij en ik
zijn geen vrienden, crisco, poedersuiker, tylose, vriezer, fondant wat laten drogen
kreeg die letters er niet uit. Dus maar uit de losse hand de naam gemaakt.
En vanmorgen bleek dat de achterkant van de taart nat! Dat heb ik nog nooit
gehad, ik kon wel huilen (deed ik dan ook :o)
Collega en zoonlief vonden hem gelukkig heel erg mooi en waren er blij mee, ik
daarentegen ben er nog niet overheen...:grr:

Nou komt 'ie

http://i31.tinypic.com/2gt6oso.jpg

http://i32.tinypic.com/erx7nt.jpg

http://i25.tinypic.com/2zdn4pj.jpg

Gevuld met aangevette slagroom, afgesmeerd met frambozenbotercreme

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

2

Re: Terwijl het riddertje slaapt.....

ik vind hem wel heel erg mooi hoor, zie je niks van dat jij er zon gevecht mee gehad hebt!

Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.

3

erg mooie taart!

4

Ik vind 'm ook heel erg mooi, jammer dat je er zoveel ellende mee gehad hebt, maar ik zie het er niet aan af! :thumb:

Mag ik zo brutaal zijn om wat te zeggen over je achtergrond? Ik heb begrepen dat ie je erg dierbaar is, dus ik hoop niet dat je het me kwalijk neemt :O... Ik vind 'm zo druk achter een  taart: hij neemt eigenlijk de aandacht weg van je taarten  die dat zo verdienen. Nogmaals, ik doe niks af aan het schilderij zelf, die is prachtig, maar ik zou zelf de foto liever maken met een neutralere achtergond. maar da's persoonlijk, jij hebt vast liever dit! :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

Adrienne schreef:

Mag ik zo brutaal zijn om wat te zeggen over je achtergrond? Ik heb begrepen dat ie je erg dierbaar is, dus ik hoop niet dat je het me kwalijk neemt :O... Ik vind 'm zo druk achter een  taart: hij neemt eigenlijk de aandacht weg van je taarten  die dat zo verdienen. Nogmaals, ik doe niks af aan het schilderij zelf, die is prachtig, maar ik zou zelf de foto liever maken met een neutralere achtergond. maar da's persoonlijk, jij hebt vast liever dit! :D

Hahahaha tuurlijk mag je er iets over zeggen! Dat schilderij is ook een noodoplossing voor de foto... Ik dorst de taart niet te verschuiven en vond mijn tegeltjes van de keuken niet echt geschikt als achtergrond :lol: En ik dacht ach,
als de taart lelijk is worden ze vast vrolijk van 't schilderij ;)

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

6

Ondanks alles is de taart top!!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

7

wat een leuke taart... dat riddertje is zoooo schattig :Y

Ik vind hem top hoor :thumb:
verder denk ik net als Adrienne dat je beter je tegeltjes als achtergrond had kunnen laten ;)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

8

mickjuulmae schreef:

En ik dacht ach,
als de taart lelijk is worden ze vast vrolijk van 't schilderij ;)

:+ :lol:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>