Onderwerp: Ik ben weer tante geworden!
Vanmorgen om 8.00 krijg ik een sms van mijn hoogzwangere zus.. "tot hoelaat moet je werken" ik antwoord dat ik maar een half dagje moet, dus tot 12.00. "ok, dat moet lukken, heb wat harde buiken"...
om 8.50 belt ze of ik misschien toch al langs kan komen om mijn nichtje en neefje bezig te houden, want het begint toch wel een beetje door te zetten.. Ik kan gelukkig meteen weg op het werk en kom om 9.15 bij m'n zus aan. Kinderen kleren aangetrokken en hup, naar de stad zodat ze een cadeautje uit mogen kiezen voor hun nieuwe zusje. Maaaaar, zeg ik tegen ze, misschien kan het nog wel een paar dagen duren. Ze had namelijk nog geen weeen zei zei.. Dit bleken dus wel weeen te zijn, en om 11.30 is mijn nieuwe nichtje Lana geboren, een prachtig meisje met een grote bos donker haar
De grote zus en broer van Lana zijn meteen naar huis gebracht en heb later vandaag deze taart bij ze afgezet, vanavond nog even langs voor een stukje
Lang verhaal, maar ben ook zo blij dat ze er is en alles lekker snel is gegaan!
de onderste taart is een biscuit met stukjes chocolade erdoorheen en een frambozenstraciatella creme, de bovenste een normaal biscuit met lemoncurd en citroencreme
tips/opmerkingen zijn welkom!
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com