1

Onderwerp: Mijn eerste cupcakes :-)

Oh wat is dit toch ook leuk!!!

Voor mijn collega's die al zo hard aan het werk waren van de week...

http://i5.photobucket.com/albums/y169/wissink/IMG_0590.jpg

cc met een botercrememix toef met manderijn en toefjes met mokka (wat een megagoeie tip die patidess!!!)
Ik heb wel 100 x uit moeten leggen dat dit "zomaar" was en niet dat ik jarig was ofzo :-)

Later heb ik nog een ronde cc gemaakt, ongeveer hetzelfde alleen dan nog met toefjes witte chocolade erbij. Voor de buren (omdat ze zo geschrokken van ons labradorpup van 10 mnd die over de schutting in hun tuin was gesprongen en toen even binnen kwam kijken :-() en voor de visite woensdagavond en donderdagochtend :-)

De tractatie van m'n kleine mannetje
http://i5.photobucket.com/albums/y169/wissink/IMG_0612.jpg
Ik heb een beetje vals gespeeld.... Ik merkte vanochtend dat mijn peuter van 2 en zijn evenoude vriendinnetje de cakejes met minitoefjes niet echt opaten. Beetje van de toef, beetje van het cakeje en dat was het.
Ik had nog een pak Winnie de Pooh cc mix liggen en ben er even snel AJK cakemix bij wezen halen en met de extra pooh suikerfiguurtjes toch nog een beetje mijn idee uit kunnen voeren. Ze zijn wel onwijs lekker ;-) maar volgend jaar moet ik toch even beter m'n best gaan doen :-)

Morgen ga ik voor mijn collega/vriendinnetje proberen om een cc boeket te maken voor haar 30ste verjaardag. Ben erg benieuwd....

Bedankt voor het kijken

groetjes Mel

Re: Mijn eerste cupcakes :-)

Mooie en lekkere cakejes! Vooral die bovenste zien er jammie uit en die onderste zijn erg schattig. Echt heel leuk.

Groetjes,
Josien

3

Leuke cc's.

4

Mooie toefjes :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

Dank u :-)

Die mokkatoefjes waren echt vreselijk lekker!!!
Vandaar de wat grotere toef haha.

Het cc boeket is helaas niet meer gelukt, aangezien ik ziek ben, maar die houdt ze van me tegoed :-(