51

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

jolanda80 schreef:
jolanda80 schreef:

wat voor bakje gebruik je om ze in te drogen? droog je daar elke maat in of heb je daar ook verschillende bakjes voor?

kwebbeltje heb je nog een antwoordje hierop voor me :)

sorry overheen gelezen... ik gebruik hier toevallig van de sligro merk take dis... transparante luxe schaaltjes 24 stuks en 6 cm doorsnede. weet alleen niet meer wat ze kosten. ik bewaar ze natuurlijk wel en gooi ze niet weg. ons bin zunig. maar een eierdopje volstaat ook hoor.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

52

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

oke dank je helaas geen sligro hier in de buurt misschien eens bij de makro kijken

53

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

Bedankt voor je leuke filmpjes en duidelijke uitleg. Makkelijk zeg gaat dat met die pasta machine ik ga hem ook weer voor de dag halen.

groetjes van Ann

54

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

Op welke stand zet jij je pastamachine? Ik heb er ook een die ik wel vaker gebruik voor pasta, maar aan fondant etc. heb ik eigenlijk nooit gedacht.

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.

55

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

G.I. Jane schreef:

Op welke stand zet jij je pastamachine? Ik heb er ook een die ik wel vaker gebruik voor pasta, maar aan fondant etc. heb ik eigenlijk nooit gedacht.

meestal zo 2-3 voor de tappits en op 4 voor strikken e.d. als die wat steviger moeten.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

56

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

Goed idee voor de tappits, dan kan ik het extra dun uitrollen.

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.

57

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

Hee maar dat ziet er simpel uit! Geen gemappit zoals bij de tappits! Mmm dan toch maar een webshopbonnetje voor mijn verjaardag vragen!
Leuk zo'n filmpje1

Groetjes Sas

58

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

Super!!!!! heb ze toch ook maar gekocht vandaag en ze liggen al te drogen :D

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

59

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

Je bent geweldig! Heb ze gisteren gekocht bij Bien, en zonder jouw filmpje was het me nooit gelukt om er een heel bloempje uit te krijgen!

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

Thanks ga het van de week gelijk proberen

Groetjes Martine www.tinustaart.com

61

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

Super duidelijke uitleg, bedanktt!!

Groetjes Serife..

62

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

Geweldige uitleg!!Zo durf ik het wel aan om ze te kopen :)

63

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

'k heb het op jouw manier gedaan en het lukte meteen, dus SUPER bedankt!!

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

Een heel duidelijke filmpje! Erg mooi..

Ik vraag mij af of je ook zoiets met chocolade kan maken.. Ik weet wel dat dat kan, maar ook op zo'n makkelijke manier? Iemand die mij tips en trucs kan geven en welke ingredienten en materialen je dan nodig hebt?

65

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

net geprobeerd, en het wil me niet lukken bwhahaaaaaaa   , da blijft daar inkleven van mij :-(

66

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

Bedankt Brenda super ik heb ze net uitgeprobeerd en dankzij jouw filmpje van de eerste keer gelukt, ik vermoed dat je me zonet veel geknoei bespaard hebt.

groetjes Carla

67

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

hoe komt da nu dat da niet lukt van mij? het blijft er bij mij inkleven, en als ik het er dan uit wil krijgen met er wat aan te prutsen , is het kapot, ...........HEELLPPPPPP
wat doe ik verkeerd

68

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

ik kan zo niet zien waarom het niet lukt? wat voor product gebruik je, is het vermengd met tylose of gumpaste? is het niet te veel plakkerig? zoja dan doe ik met fondant nog wel eens wat aardappelzetmeel in een zakdoekje en ff dusten op het fondant voor het uitsteken.  laat je het product eers nog ff drogen voordat je het uitsteekt? het kan aan zoveel factoren liggen als het niet lukt....

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

69

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

he kwebbeltje , het is gelukt
ik heb hem na het uitrollen wat laten liggen , en dan is da gied gelukt, merci he :-)

70

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

Bedankt voor je filmpje ! Ga het straks gelijk proberen. Heb gelijk je andere filmpjes ook maar bekeken... weer wat wijzer geworden bedankt.

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake

71

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

super handig ! thnx

72

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

super!
bedankt voor het filpje,
ik ga meteen aan de slag, hahaha
groetjes nathalie

73

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

oh dit is super zeker voor een beginneling als ik  ;)

I love cupcakes

74

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

Super howto! Ik ben net gaan proberen, met behulp van mn nieuwe pastamachine. Ging helemaal goed, op een vervelend detail na...heb al gezocht op de site maar kan niet vinden dat anderen dit ook hebben....

Mijn vraag/probleem: In het midden van de bloem krijg ik altijd nog de letters/cijfers die in het plastic staan in mijn fondant doorgedrukt. Ook als ik de fondant heeeel dun maak (op stand 2). Ik vind dat echt heel storend!
Hebben anderen dit ook? Is er iets aan te doen behalve er een mooi hartje bovenop maken?
Bedankt alvast!

75

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

Ik heb dat ook!

Ik had nog een ander probleempje... ze waren echt GEWELDIG!
Tot ik ze pakte om op de taart te zetten... breken die krengen gewoon....
Maar we blijven gewoon door oefenen!
haha