1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (27-08-2009 17:10)

Onderwerp: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

ik begreep dat een aantal mensen toch nog moeite had met de lace flowercutter. mij gaat het echter goed af, maar om nu schriftelijk uit te leggen hoe ik het precies doe.... mijn truukje is de punten ff terug trekken... heb ik maar een klein filmpje gemaakt. ik zie er niet uit maar ik hoop dat het zo misschien iets duidelijker wordt.
filmpje ;)

als je nu andere uitstekers hebt die niet buigzaam zijn, dan kun je met een naald of het needletooltje even voorzichtig in het product prikken en het opwippen net zoals ik de binnenkant hier eruit heb gehaald.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

SUPER!!!!! Bedankt Kwebbeltje.

Volg je hart...want dat klopt!

3

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

Heel mooi gedaan.
En dat is toch weer net even anders dan ik het zelf doe, dus ik ben er we3l blij mee!

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

4

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

Zit nog ff te denken....moet deze niet bij de howto's???

Volg je hart...want dat klopt!

5

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

Nou, die mag toch regelrecht in de Howto-rubriek, zou ik zeggen: superduidelijk!! :thumb:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

6

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

SUPER! Van mij mag je meer van dit soort filmpjes maken (en houdt ze lekker kort!)

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

7

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

Hoi Kwebbeltje,

Dit filmpje is helemaal geknipt voor de nieuwe rubriek :)

Dus ----> MOVE Sjablonen, Patronen & Howto's

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

8

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

Bedankt!! (nu kan ik ze ook gaan aanschaffen) HOERA!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

9

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

Wat goed gedaan, het filmpje en het gebruik van de cutter... heel handig.
Ga zo door met filmen
Bedankt.

Groetjes, Heleen
Mijn foto's

10

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

je ziet er juist geweldig uit!! en die nagels! bedankt voor de howto ik gebruikt dan wel niet de lace maar ik denk dat ie geldt voor meerdere cutters

Kim

11

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

soppie schreef:

je ziet er juist geweldig uit!! en die nagels! bedankt voor de howto ik gebruikt dan wel niet de lace maar ik denk dat ie geldt voor meerdere cutters

whahahah, grappig dat je over die nagels begint. hihi, ik heb ze toevallig vanmorgen zelf weer gemaakt nadat ik juist 6 weken nagelloos was. ze waren zo lelijk geworden dat ik ze weer moest bijwerken, daar had ik ff geen zin in en ik had ook geen zin op op vakantie spullen ervoor mee te nemen. zelf bijt ik nagels en dat ziet er dus niet uit. wel makkelijker om taarten te bekleden overigens, vandaar dat ik ff heb gewacht met opnieuw opzetten totdat ik de 2 bruidstaarten klaar had van deze week ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

12

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

Ik gebruikte hem idd anders... super duidelijk zeg!!

13

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

Leuk om je "live" (maar dan opgenomen, hihihi ;) ) te zien, Brenda! En dus de puntjes naar beneden doen is de truc; bedankt!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

14

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

kwebbeltje whahahah, grappig dat je over die nagels begint. hihi, ik heb ze toevallig vanmorgen zelf weer gemaakt nadat ik juist 6 weken nagelloos was. ze waren zo lelijk geworden dat ik ze weer moest bijwerken, daar had ik ff geen zin in en ik had ook geen zin op op vakantie spullen ervoor mee te nemen. zelf bijt ik nagels en dat ziet er dus niet uit. wel makkelijker om taarten te bekleden overigens, vandaar dat ik ff heb gewacht met opnieuw opzetten totdat ik de 2 bruidstaarten klaar had van deze week ;)

Tjonge jonge...ij bent ook van ALLE markten thuis! ;)
Ik ken dat nagelbijtprobleem trouwens wel. :O

Dank je wel voor je superrr duidelijke howto. Heb al een paar keer op t punt gestaan om ze aan te schaffen maar vroeg me ook al af hoe ik die dingen er uit moest krijgen. Ik heb die funky letter tappits en das

"Count your rainbows....not your thunderstorms...."

15

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

leuk dat je een filmpje hebt gemaakt! daar zul je een heeeeleboel mensen blij mee maken!!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

H

17

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

ooo wat een geweldige how too. Hier ben ik nu helemaal fan van kort,bondig en zeer duidelijk.
Heel erg bedankt :thumb:

18

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

:thumb:

Veel liefs Rafaëla

19

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

Super filmpje zeg

De blaadjes die je eruit haalt kan je ook weer bewaren voor een ander bloemetje te maken oof een leuk randje onderaan je taart :D

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

20

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

leuk filmpje, goeie truc en ook leuk om je in het echie te zien ;)
dank je wel

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

21

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

super dank je het mislukte steeds bij mij.

maar waar doe je dit nu mee?? kon niet verstaan wat je zei .niet met gewoon fondant of marsepein toch?

22

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

heb ze vandaag gekocht dus ben erg blij met deze howto :D

May the cakes be ever in your flavor!

23

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

Wat ben je toch een heerlijk mens en bedankt voor het filmpje!!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

24

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

Oh wat leuk zeg! Vind het leuk om je even zo in het "echt" te zien!
Van mij mag je meer van deze filmpjes maken!

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

25

Re: [HOWTO] voor diegene die moeite hebben met de lace flowercutter

Dat ziet er makkelijk uit!!
Ga ik ook eens proberen met mijn entwined cutter want die krijg ik er ook nooit netjes uit.

Groetjes Marlies