1

Onderwerp: verschillende lagen vulling...

Ik heb net van alles afgezocht, maar kan dat topic met al die verschillende combinaties van vullingen niet meer vinden.

Tot nu toe was ik altijd erg voorzichtig en doe het liefste 2 lagen van ongeveer hetzelfde in 1 taart; nu vraag ik mij af, of ik ook 1 laag BBR met aardbeien en 1laag met slagroom en aardbeien kan doen. Eventueel met een laagje jam onder de BBR of slagroom..

graag tips!

Groetjes, Dorothea.

2

Re: verschillende lagen vulling...

Alsjeblieft:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=15883

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

3 Laatst bewerkt door Marlies-d (27-08-2009 15:58)

Lijkt me lekker!!!

Is het nog gelukt fondant te vinden? Zat later te denken aan de intratuin met de nieuwe collectie maar weet niet zeker of dat er ook in komt.

Groetjes Marlies

4

Om hem nooit meer kwijt te raken: je kunt hem natuurlijk bij je favorieten zetten, maar als je onder recepten en dan onder vullen kijkt, vind je hem ook altijd terug ;)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

5

@Jozien, daar had ik gekeken en zag alleen maar recepten voor verschillende vullingen.
Maar ik heb hem nu bij mijn geabonneerde topics gezet, dat leek me handig.

@Marlies, ik heb net bericht gekregen, dat het pakje toch nog aangekomen is, ik ga zo mijn spulletjes ophalen!

Groetjes, Dorothea.