Onderwerp: South Park cupcakecovers
Deze South Park hoofdjes (32 stuks) zijn voor op supermarkt cakejes die mijn zoon gaat trakteren op de scouting. Supermarkt cakejes ivm met tijdgebrek.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » South Park cupcakecovers
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze South Park hoofdjes (32 stuks) zijn voor op supermarkt cakejes die mijn zoon gaat trakteren op de scouting. Supermarkt cakejes ivm met tijdgebrek.

hihi die zijn super grappig en wat een werk....
Heel erg leuk.
Heel origineel en mooi gedaan!!
Erg mooi!
ze zijn geweldig
Haha, die zijn leuk!!!
Hihi, wat zijn ze leuk! Echt helemaal raak! 
Ze zijn superleuk!
Er zit hier een hele jaloerse echtgenoot mee te kijken. Hij is helemaal weg van S.P.
Wat zijn ze gaaf! Ze lijken ook perfect
....eh tijdgebrek? Wat een super perfecte cc-covers, daar is vast ook uuuuuuuuuuuuuuuuren in gaan zitten!
Helemaal leuk en ze lijken zo goed!
Geweldig!!!!!!
groetjes Nicolette
Superleuk! Ik sla ze even op als het mag 
Was jij soms dinsdagmiddag bij Taart en decoratie in de winkel?? Nou ze zijn goed gelukt hoor....vooral de ogen...;)
Ze lijken echt sprekend! Hartstikke goed!
Ze zijn geweldig goed gelukt, heel erg gaaf geworden
.
Wauw! Die zijn super gaaf zeg!
Die gaan hups in m'n 'jatmap' voor mijn zus die MEGAfan is van Southpark!
Leuk gedaan zeg, passen goed bij de southpark taart die ik een tijdje terug gemaakt heb. Erg grappig hoor!
Groetjes Maris
ja, ik was in de winkel in Ridderkerk en heb jullie tip over de ogen ter harte genomen zoals je al gezien had.
Ik was ook erg blij met de uitstekers, waardoor het allemaal een stuk sneller ging. Ik heb er al met al toch 6 uur over gedaan.
jaaaa, die zijn leuk! en goed gelukt joh!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » South Park cupcakecovers