Re: en een bruidstaart voor mijn collega als kado
wat een mooie stoere bruidstaart! Heel mooi gemaakt, en leuk verhaal erbij!
groetjes Colinda
taartjes en Co: jammie jammie lekker lekker!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » en een bruidstaart voor mijn collega als kado
wat een mooie stoere bruidstaart! Heel mooi gemaakt, en leuk verhaal erbij!
groetjes Colinda
Prachtig. Echt een mannentaart.
Bruidstaart is eigenlijk niet een goede benaming in dit geval.....ik zou zeggen Bruidegomstaart.
Mijn trukje bij de laceflowers is het lapje (b.v. gumpaste) mooi dun uitrollen even laten liggen en dan voor het uitsteken even dun met maizena inpoederen. Zo kleeft de fondant niet aan de uitsteker. Vervolgens met een coctailprikker/speld/naald het uitgestoken figuurtje eruitfrutselen. Beginnen bij de uiteinden van de blaadjes.
Wel een gedoe, maar voor mij werkt het.
Brenda als jij een makkelijker manier weet, dan inderdaad graag een How To.
Groetjes,
Annette
okee, een filmpje dan
niet lachen om mijn accent en mijn onderkin he en ook niet om mijn ge... eh's wat het is heel lastig om onvoorbereid ff snel een filmpje te maken....en ik doe het alleen voor jullie hoor.....
heeel mooi! echt een kwebbel
Mooi...mooi...mooi echt een kwebbeltaart ja.
En ik houuuuuu van zwart,helaas ben ik al getrouwd(17 jaar) dus voor mijn geen buidstaart meer anders had hij echt absoluut zwart geworden
TJEEE dat ziet er wel heeeeel makkelijk uit!! Ik ga gelijk de keuken in het het proberen!! Super bedankt voor je snelle how to!!!!
wat ik nu zo grappig vind is dat een aantal van jullie spreken over een echte kwebbeltaart..... ehm leuk om te horen dat ik kennelijk toch "iets eigens" heb in mijn taarten, in ieder geval "iets" wat jullie er in zien, maar ik snap zelf ff niet wat dat "iets" nu is
dus kan iemand mij uitleggen wat mijn taarten nu een kwebbeltaart maken? ik ben wel benieuwd eigenlijk whahaha
TJEEE dat ziet er wel heeeeel makkelijk uit!! Ik ga gelijk de keuken in het het proberen!! Super bedankt voor je snelle how to!!!!
en..... laat je nog ff weten of het gelukt is????
super mooie taart en ook een duidelijke how to:y
Schitterend!!!!!!
Dank voor het filmpje Brenda!
Ga het ook eens proberen door de uiteinden terug te buigen.
Hoop dat dat bij mij ook zo goed werkt.
Groetjes,
Annette
prachtig en moie en duidelijike howto!
wauwie!! mooi, enne leuke how to...( die pasta machine moet ik ook maar weer eens tevoorschijn halen..)
Wat een mooie taart weer! En een leuke howto.
Prachtige taart!!! Poepiie sjiek en stijlvol! Een echte mannentaart !
Leuk filmpje ook!
Groetjes, Jos
Zoals altijd weer een mooi strak taartje van jouw hand. Mooi hoor.
Zo, echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi! En leuk dat je een filmpje hebt gemaakt zeg, huppa........die kan ook op mijn verlanglijstje!
En daar neem ik m'n petje dus voor af!
Echt geweldig gedaan. Mooi strak, gave kleuren en echt een mannentaart. Helemaal top!
dus kan iemand mij uitleggen wat mijn taarten nu een kwebbeltaart maken? ik ben wel benieuwd eigenlijk whahaha
Ja hoor, dat kan ik wel! Voor mij is een echte kwebbel-taart : Heel strak, supernetjes afgewerkt, mooie uitstekers bijelkaar gekozen, ook die weer heel netjes afgewerkt, en dan - misschien wel het belangrijkste - de uitgestoken bloemen ed. op een mooie manier gerangschikt zodat alles precies op z'n juiste plek zit
Da's voor mij een echte kwebbeltaart
( Oh, en dan ook nog eens zo leuk schuin op de foto )
Wow bedankt voor de how-to. Ga het ook eens proberen zo. En ja een kwebbeltaart, Lastig te omschrijven maar ik denk; strak, modern, mooie kleurencombi's en vooral less is more.
Meis, super bedankt!!
Prachtige taart!!!!
JEEEEEEEEMMMMMMMIIIGGGGG wat heb je weer een prachtige taart gemaakt. En inderdaad helemaal jouw stijl!.
Parchtig, complimenten hoor
Wauw! Hij is weer schitterend! Ik vind het heel knap van je dat die swirls zo prachtig erop hebt gekregen. Ik doe het je niet na! Heel mooi....
Post schreef:TJEEE dat ziet er wel heeeeel makkelijk uit!! Ik ga gelijk de keuken in het het proberen!! Super bedankt voor je snelle how to!!!!
en..... laat je nog ff weten of het gelukt is????
jaaa dit gaat al een stuk beter!! Voortaan klop ik gelijk bij jou aan voor een tip!!!
Als de taart klaar is dan zal ik het resultaat wel laten zien!.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » en een bruidstaart voor mijn collega als kado