Re: en een bruidstaart voor mijn collega als kado
oooh graag als je dat wilt!!! roep maar wanneer je kan... ik word nu gek van dat ding!!!
TAART in huis
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » en een bruidstaart voor mijn collega als kado
oooh graag als je dat wilt!!! roep maar wanneer je kan... ik word nu gek van dat ding!!!
heel fraai en stijlvol
Wauw, heeeel mooi !! Prachtig met die swirls, lijkt me inderdaad lastig met wat je zegt, ze mogen niet te slap zijn maar ook weer niet te hard om ze er mooi op te krijgen. Echt super gedaan
wow wat een prachtige taart zeg, en kan me voorstellen dat die swirls een hoop werk is, vooral om het zo strak netjes rond te krijgen en dat het niet af gaat scheuren, kanp gedaan hoor.
Zwart is ook niet mijn ding, wit ook niet zie je echt alles op, dus ook al je kleine foutjes, heb ik ook wel gemerkt vandaag.
Groetjes Bianka
wowwww wat een supertaart!
Vind het een hele mooie kleuren combi zo dat zwart met zilver...
Ik zag gisteren ergens een bruidstaart die was helemaal zwart..ook al zo mooi...zucht.
Hardstikke goed gedaan Brenda!
Ik was op je site en hyves een t kijken vanmiddag en ben nu al fan van je taarten!
Zoals we hier in brabant zeggen....kei goed!
Groetjes,
Susan
Erg mooi weer! En natuurlijk ook nieuwsgierig naar die andere van deze week....
Groetje nathasja.
Meid wat maak je toch prachtige taarten! Dit is echt een echte Kwebbeltje!
Echt leuk, ik hou van taarten met gedurfde kleuren!
WOOOOOOOOWWWWWWWWWWW! Deze is waanzinning mooi...
Weer een prachtige taart. Wat ben jij toch creatief!
Ik vind hem errug gaaf
weer heel erg mooi!!!
Chique!
prachtig!
Super gaaf!!!
Wat prachtig!
Jaaa, dit is een echte mannen-bruidstaart! Mooi gedaan hoor!
Enne, dat trucje met de lace cutters; als je het toch gaat demonstreren, kan er dan iemand met een cameraatje bijstaan? Je CC-vultruc-filmpje in de How to's-rubriek was ook erg handig!
Blijf vooral je toffe creaties posten; grote inspiratiebron!
NOu als deze niet gewaardeerd wordt, dan weet ik het niet meer hoor!! wat een prachtige taart weer Kwebbeltje!!!
Post schreef:cool zeg!! Super!
jammer dat ik al getrouwd ben... anders ging ik vragen of jij mijn taart wilde maken!
ik ben nu bezig met de lace flower cutter... nou dat ding is al 2 keer door de keuken gevlogen!!! Mij lukt het niet om ze er goed uit te krijgen... sta op het punt om het op te geven wat een k-ding... maar als ik dan weer bij jou het resultaat zie... blijf ik hoop houden dat het me gaat lukken..
ik gebruik altijd een klein truukje, dat is lastig uit te leggen, maar ik wil het je wel een keertje laten zien als je dat wilt?
Tja...dat willen wij natuurlijk ook wel zien, dus dat wordt een how to!!!!
Jaha, how to!! hahaha heb ook de neiging die dingen de deur uit te tossen, terwijl de bloemen prachtig zijn!
Maar...die taart!! Geweldig gedaan! Zullen de heren erg blij mee zijn! Super!!
Heel stijlvol zeg!
Schitterend en heel erg stijlvol!
Hele mooie stijlvolle taart!!! De swirls en bloemen zijn prachtig!!
Wat een plaatje!!
wat een onwijs mooi cadeau zeg!!!!! Echt super mooi geworden!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » en een bruidstaart voor mijn collega als kado