Re: en een bruidstaart voor mijn collega als kado
Hij is prachtig!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » en een bruidstaart voor mijn collega als kado
Hij is prachtig!!
zucht, ik ben toch zo blij dat je je taarten post op dit forum. Elke keer weer een plaatje om naar te kijken (en ik neem aan ook lekker! ) hoe krijg je het toch voor mekaar. gewoonweg prachtig!
Dank voor het delen
Toptaart!
Wauw hij is echt super! Heel chique en ook modern.
Mooi zwart is niet lelijk! En in dit geval is het zelfs supermooi! Gefeliciteerd, Brenda: alweer zo'n prachtige creatie!!!
Prachtig!!! Hele mooie kleuren, en s
wat een mooie taart. Vind het ook zo leuk dat jij echte kwebbeltaarten maakt!!! Prachtig, ik moet altijd even een paar keer naar je taarten kijken. Gebruik ze ook wel eens als inspiratie,maar let er altijd op dat het geen teveel kopietjes worden want kwebbeltaarten zijn kwebbeltaarten haha
wow wat een mooie!
Schitterend!
WAUW wat een waanzinnig mooie taart!!!
Wat is het weer een prachtige taart, Brenda! Nu nog even die van gisteren opzoeken
Wauwie, wat een geweldige mannentaart, helemaal super!!!!
Een zeer mooie bruidstaart!!!!
Weer zooo een geweldige taart!! Wauw gewoon!
Schitterend zeg !!
Prachtig
Je maakt altijd zulke mooie taarten!! Deze is ook weer prachtig!!!
Ontzettend mooi!!!
een plaatje !
Zoals al eerder gezegd; ook ik kijk uit naar jou taarten, zijn altijd plaatjes. Maar deze................................................................................................................................................................... Is helemaal geweldig!
Wauw! Super! Prachtig! ......
Vind hem echt onwijs mooi!
Helemaal mijn stijl! Zo gaaf Brenda!
cool zeg!! Super!
jammer dat ik al getrouwd ben... anders ging ik vragen of jij mijn taart wilde maken!
ik ben nu bezig met de lace flower cutter... nou dat ding is al 2 keer door de keuken gevlogen!!! Mij lukt het niet om ze er goed uit te krijgen... sta op het punt om het op te geven wat een k-ding... maar als ik dan weer bij jou het resultaat zie... blijf ik hoop houden dat het me gaat lukken..
cool zeg!! Super!
jammer dat ik al getrouwd ben... anders ging ik vragen of jij mijn taart wilde maken!
ik ben nu bezig met de lace flower cutter... nou dat ding is al 2 keer door de keuken gevlogen!!! Mij lukt het niet om ze er goed uit te krijgen... sta op het punt om het op te geven wat een k-ding... maar als ik dan weer bij jou het resultaat zie... blijf ik hoop houden dat het me gaat lukken..
ik gebruik altijd een klein truukje, dat is lastig uit te leggen, maar ik wil het je wel een keertje laten zien als je dat wilt?
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » en een bruidstaart voor mijn collega als kado