1

Onderwerp: Verstelbare Taartring

hallo, ik ga voor de bruiloft van mijn zus een bruidstaart maken van vier lagen. Ik heb al een standaard maar nog geen bakvormen. Is een verstelbare taartring handig, heeft iemand hier ervaring mee? En waar kan die kopen? Ik kan ze alleen vinden in webshops.

2

Re: Verstelbare Taartring

hoi claartje,  misschien beetje laat antwoord, en misschien kom je hier niet meer lezen, maar ik heb de mijne van bij planet cake voor 5 euro, koopje dus, en gebruik hem bijna altijd. gemakkelijk (heel soms komt er een beetje beslag van onder uit de rand maar niet veel) en de taarten zijn ook altijd redelijk hoog.

dus goeie aankoop, voor mij dan toch.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

3

Re: Verstelbare Taartring

Ik heb er sinds kort ook eentje en ik vind hem ook erg handig. Het beslag komt er idd een beetje onderuit, maar niet heel erg.
Wat ik wel vervelend vind is dat op grotere maten het rondje aan de binnenkant niet goed aansluit (weet niet goed hoe ik het uit moet leggen). Ik doe het dan met een dun ijzerdraadje vastbinden en dan bakpapier eroverheen, dat gaat heel goed en dan zie je er ook niets van.
Maar toch vind ik het een onwijs goed aankoop. Ik wil in de toekomst ook graag een vierkante hebben.

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

4

Re: Verstelbare Taartring

ik heb sinds kort een vierkante, die uitschuifbaar is van minimaal 12 x 12 (schat ik) tot zo groot dat het niet meer in mn oven past!
HEb hem nu een paar keer gebruikt, en moet nog wel een wennen aan de hoeveelheden beslag etc, maar tot nu toe vind ik het een goede aankoop.

Erika

5

Re: Verstelbare Taartring

chokoala waar heb jij die vierkante gekocht en wat heb je ervoor betaald?

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

6

Re: Verstelbare Taartring

ik heb hem op marktplaats gevonden, en heb er met de verzendkosten mee 11 euro voor betaald.
Dus..helaas kan ik je niet aan een adres helpen.

Erika

7

Re: Verstelbare Taartring

ik heb een ronde en een vierkante/rechthoekige, en ben er ook tevreden over.
Alleen het afwassen is lastiger, de ronde kan je wel helemaal uit elkaar halen, maar de vierkante niet en die schuift dus weer ineen (past niet in de afwasbak..).
Ik heb ze allebei gekocht bij Beuk in Hasselt, maar daar heb je mss niet zoveel aan? Prijs was 13,80 voor de ronde, 16,20 voor de vierkante (de prijzen plakken nog op de doos, daarmee).

8

Re: Verstelbare Taartring

Hoi Claartje,

Ik heb ook net een taartring en vierkant voor moederdag gekregen (Nou ja, kreeg vormen in maten die ik al had, dus stiekem geruild en er meteen de vierkante bijgekocht :D. Vandaar dat ik ook de prijs weet....)

Vierkant: merk Westmark, roestvrij staal, 14,95. Verstelbaar van 27 bij 18 cm tot 52 bij 34 cm. Er zit een verdeler in het midden (is er ook uit te halen), zodat je er twee even grote, maar verschillende taarten tegelijk in kunt bakken. Nog niet geprobeerd.

Rond: ook Westmark, 11,95. Verstelbaar van 16 tm 30 cm. 8,5 cm hoog. Werkte super, ik heb er 1 van 24 en 1 van 26 cm in gebakken. Lekte nagenoeg niet, 1 mm over een cm of twee...

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

9

Re: Verstelbare Taartring

Jozien, waar heb je die bakvormen dan vandaan van Westark, want die vierkante lijkt mij ideaal!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

10

Re: Verstelbare Taartring

Oldenhof Hilversum :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

11

Re: Verstelbare Taartring

kristien, hoe klein kan je de vierkante maken? die van 12 bij 12 lijkt me ideaal!!
marktplaats, is dat zoiets als ebay dan?

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010