1

Onderwerp: welke jam

Hoi hoi,

Ik gebruik altijd het merk van de c1000 en eigenlijk is die altijd goed.
Nu krijg ik net een mailtje van een opdrachtgever en die gaf aan dat de jam niet lekker was. De jam van de c1000 smaakt naar aardbeien en smaakt naar mijn mening hetzelfde als die van de AH of de Vomar.

Nu vroeg ik mij dus af welke jam jullie gebruiken??

2

Re: welke jam

Altijd Bon Maman, dat vind ik de beste en lekkerste jam.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

Bonne Maman! De enige lekkere vind ik. Nu trouwens de 2e pot gratis bij AH!
Ik zeef de jam wel, maar ik weet eigenlijk niet of dit echt nodig is. Wat doen jullie?

4

Ik gebruik bijna elk merk :)
Ik zeef mn jam ook ALTIJD! Vind al die stukjes fruit en pitjes niet lekker in een taart.

5

Nee, ik zeef het niet.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

6

ik gebruik altijd frambozen of vier vruchten jam van hero

7

Altijd de (aardbeien) jam van de AH.

8

Ik gebruik allerlei merken en dan doe ik de benodigde hoeveelheid in een steelpannetje met een klein beetje water en dit maak ik dan al roerende warm en daarna zeef ik het en laat ik het weer afkoelen, dit heb ik geleerd van een banketbakker in onze familie :D

9

miekpiekje schreef:

Ik gebruik allerlei merken en dan doe ik de benodigde hoeveelheid in een steelpannetje met een klein beetje water en dit maak ik dan al roerende warm en daarna zeef ik het en laat ik het weer afkoelen, dit heb ik geleerd van een banketbakker in onze familie :D

wordt de smaak hierdoor versterkt??

Ik zeef ook altijd de jam waardoor die stukken er dus niet meer in zitten.

10

probeer de bosbessen maar eens van de aldi, lekker goedkoop en heerlijk te combineren met cocos, banaan, botercreme heerlijk

Niemand is gelukkig, wees Niemand

11

Ik gebruik de viervruchtenjam van Hero. Of de jams van Bon Maman. Zijn lekker fris.