1

Onderwerp: Onze eerste stapeltaart

Deze taart hebben we gemaakt voor mijn zoontje die gister 1 jaar is geworden. We hadden ook een simpel slagroommep-taartjes (geen foto van in zijn geheel). Bij deze wel de foto van de stapeltaart en de foto met mijn zoontje erop, die hem (nog) heel voorzichtig proeft!

Bovenste stapel: Vanillebiscuit met bountyvulling
Onderste stapel: 1 laag aarbeienvlaai-vulling
                            1 laag bbr met mandarijntjes

Bekleed met marsepein en versiering van fondant.
(Door de warmte was de taart de volgende ochtend aan de achterkant ingezakt en de beek gebroken :S )

Bedankt voor het kijken en tips zijn zeer welkom!!!

http://94.100.114.12/702450001-702500000/702493501-702493600/702493533_5_DcX6.jpeg

http://94.100.115.179/702500001-702550000/702537501-702537600/702537570_5_bhvJ.jpeg

2

Re: Onze eerste stapeltaart

Paste de taart niet in de koelkast dan?

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

3

Nee, dan had ik de helft van de boodschappen weg kunnen gooien... Hoe doen jullie dat dan?
Ik had hem 's nachts in de schuur, maar 's morgens heb ik hem eruit gehaald...

4

Ach hij proeft tenminste nog.
Mijn dochter heeft geen taart op. Volgende maand wordt ze anderhalf gaan we het weer proberen......
Wel een hele leuke taart

5

Het is een leuke taart hoor en gefeliciteerd met je zoontje. Heb je voor de stapel duvels gebruikt misschien ligt het daar aan.  Maar het is natuurlijk inderdaad wel heel slecht taartenweer.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe

6

Leuke taart! Proficiat met je zoontje!

Moet deze taart niet eigenlijk in een andere parade (bruidstaarten en stapels)?

7

Ow, sorry, wist niet dat ie ergens anders moest... Ik heb geen idee hoe ik dat moet doen

8

Leuke taart! Wat zonde dat

Groetjes, Fleur
Een dag niet gebakken is een dag niet geleefd

9

Nou, dan hebben jullie maar mooi je eerste drielagenstapel achter je naam staan....

Lief dat treintje erop. Jammer dat hij inzakte, zeg! Was het de onderste of de bovenste? Had je het tunneltje wel gestut? Anders zou dat de boosdoener kunnen zijn geweest.

Bountyvulling klinkt lekker trouwens, hoe heb je die gemaakt?

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

10

Oh wat jammer dat -ie was ingezakt, want hij zag er leuk uit!

Mijn website: Presentaart

11

Het viel gelukkig redelijk mee hoor, de achterkant van de onderste laag was licht ingezakt, waardoor de bovenste laag schuin werd. Ach... we weten nu dat rietjes echt niet sterk genoeg zijn en dat we ze een stukje verder uit elkaar moeten zetten.

De bountyvulling hebben we gemaakt met de kokosvulling van deze site en dan 75 gram fijn gehakte (keukenmachine) pure chocolade erdoor heen roeren. Jammie, was echt heel lekker!!!

Dank jullie wel voor jullie complimenten:)

12

ik heb je 2 topics even samen gevoegd

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs