Re: ICE AGE voor Steven
Supergaaf! ik heb afgelopen week die Mc donalds dingen uitgeprobeert maar die lijken gewoon niet, dit is echt super!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ICE AGE voor Steven
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Supergaaf! ik heb afgelopen week die Mc donalds dingen uitgeprobeert maar die lijken gewoon niet, dit is echt super!
Vind de taart en heel leuk uitzien en erg mooi geboetseerd !! Ik ken ook niet alle namen maar vind ze heel goed lijken hoor !
Ik vind het een prachtige taart. Wil je nog even zeggen wie Diego is? Ik weet alleen maar die tijger.
Tenminste dat denk ik. Die heet toch Sid? Of niet?
Diego is de sabeltandtijger, (tenminste als ik het goed heb hoor) en Sid is volgens mij die gekke maffe luiaard.
Ik vindt hem super!
hij is erg leuk, en mijn zoontje van bijna 4 zei, mama das aaaiiiss eeeessss!!! 
Hele leuke taart...
Hanna schreef:Ik vind het een prachtige taart. Wil je nog even zeggen wie Diego is? Ik weet alleen maar die tijger.
Tenminste dat denk ik. Die heet toch Sid? Of niet?
Diego is de sabeltandtijger, (tenminste als ik het goed heb hoor) en Sid is volgens mij die gekke maffe luiaard.
whahaha! Dacht ik dat ik een naam wist, zit ik er nog naast.

wauw je boetseersels staan echt super op de taart! ik vind m helemaal geweldig hoor...
heeft je man niks ernstigs over gehouden aan het ongeluk? hoop het niet..
Ondanks dat echt een super taart geworden!!!
groetjes Angela
Wauw wat een super taart en dat boetseerwerk echt 
wauw je boetseersels staan echt super op de taart! ik vind m helemaal geweldig hoor...
Ondanks dat echt een super taart geworden!!!groetjes Angela
Hoi Angela,
Nee gelukkig heeft mijn man niets, het gaat zelfs echt heel goed met hem, beetje stijve nek nog, maar loopt zonder kraag, want daaar schijnen ze van terug te komen, en dezelfde dag is hij nog naar zijn werk gegaan. Maandag hoort hij of zijn auto nog gemaakt kan worden of dat hij totall is.
En dank je voor je compliment!!!
mooi gemaakt hoor
angela van looij schreef:wauw je boetseersels staan echt super op de taart! ik vind m helemaal geweldig hoor...
Ondanks dat echt een super taart geworden!!!groetjes Angela
Hoi Angela,
Nee gelukkig heeft mijn man niets, het gaat zelfs echt heel goed met hem, beetje stijve nek nog, maar loopt zonder kraag, want daaar schijnen ze van terug te komen, en dezelfde dag is hij nog naar zijn werk gegaan. Maandag hoort hij of zijn auto nog gemaakt kan worden of dat hij totall is.
En dank je voor je compliment!!!
oh gelukkig maar, fijn dat hij er goed is afgekomen! zou jammer zijn als de auto totall loss is maar goed, dat is dan maar een stuk blik. Dan is je man natuurlijk veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijker!
ik vind je taart in ieder geval leuk geworden, daar draaide het uiteindelijk om 
groetjessss
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ICE AGE voor Steven