Onderwerp: Hele bijzondere bruidstaart
Tenminste, voor mij wel...
(als je dit verhaal wilt overslaan: ga gerust je gang )
Dit was de bruidstaart voor Engelse vrienden van ons. We hebben ze in Zuid-Afrika ontmoet, en niet heel veel gezien,
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hele bijzondere bruidstaart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Tenminste, voor mij wel...
(als je dit verhaal wilt overslaan: ga gerust je gang )
Dit was de bruidstaart voor Engelse vrienden van ons. We hebben ze in Zuid-Afrika ontmoet, en niet heel veel gezien,
Hele mooie taart! Inderdaad super strak en wit! En wat speciaal dat jij de taart voor hen mocht maken!
mooi, strak, geen vuiltje in het wit, even hoog, gewoon de perfecte taart lijkt mij
Wat een prachtige taart, Mascha! Werkelijk perfect!
Wauw! Prachtige taart
Superstrak! Echt heel mooi! Hij lijkt bijna wel een dummie zo die laatste foto....
ontzettend mooi, zeg!
ps: Wat is een dummie?Ik lees het wel vaker hier op het forum.
Wauw wat is die mooi en idd de briudstaart was al mooi zonder de hartjes
OOh, dat is DE Engelse cake-taart!!
Hij is echt heel mooi geworden
ontzettend mooi, zeg!
ps: Wat is een dummie?Ik lees het wel vaker hier op het forum.
Een dummie is een neptaart. Dus zo'n vorm van piepschuim die dan bekleed en versierd wordt, je kan het lang bewaren en er op oefenen, omdat hij dus van piepschuim is (kijk maar in de webshop, daar kan je de vormen kopen).
@Adrienne: dit was hem inderdaad. Ze wilden gelukkig niet van die tierelantijntjes, maar gewoon redelijk simpel en strak.
Vond het echt doodeng hoor, die cake werd maar niet gaar, en ik had echt m'n twijfels of -ie lekker was, maar gelukkig was het echt heel lekker.
Zaterdagochtend moest hij gebracht worden op locatie, was echt vroeg wakker en mega zenuwachtig, omdat alle mensen die ik had leren kennen van die enorme verwachtingen hadden en ik er zelf de hele dag bij was...
Mooie strakke taart hoor!
Wow.
Groetjes Cindy
`hij is schitterend
wauw. echt heel erg mooi. Super strakke taart, heel knap gedaan.
Schitterde taart zeg! Echt super strak en mooi.
Superstrakke taart! Echt heel mooi gedaan! Vind hem zonder de versierselen idd ook erg mooi!
Het ziet er prachtig uit,zeg,mooi de hartjes erop,super!!!
Mooi van eenvoud... en dat in combinatie met het bijzondere verhaal..
Helemaal perfect
Hij is geweldig Masch, en wat fijn dat het helemaal goed was gegaan! Aan die strakke taarten te zien moeten we allemaal met cake gaan werken
Hij is geweldig Masch, en wat fijn dat het helemaal goed was gegaan! Aan die strakke taarten te zien moeten we allemaal met cake gaan werken
Bedankt voor je steun nog he?!
En het ligt niet aan de cake dat -ie strak is, maar ik zal je het geheim binnenkort vertellen...
Perfectie!
Mooi hoor, zo simpel en toch geweldig!
Wat lief zeg van die bruidegom, daar doe je het toch voor en ja je taart is super, prachtig!
Wat een uitdaging, zo'n eenvoudige decoratie. Maar je taarten zijn een plaatje op zich, zo superstrak!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hele bijzondere bruidstaart