Onderwerp: superman logo maar dan anders met bijbehorende cuppies
deze taart vandaag mogen maken, gevuld met aardbeienkwark mousse( zelf gemaakt) en een aardbeien creme, cuppies alleen met de aardbeien creme

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » superman logo maar dan anders met bijbehorende cuppies
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
deze taart vandaag mogen maken, gevuld met aardbeienkwark mousse( zelf gemaakt) en een aardbeien creme, cuppies alleen met de aardbeien creme

oh jeejjj........vetcool en super stoer!!!! Spiderman es even helemaal anders! Origineel! Leuk bed8 en heel mooi gemaakt. Deze wil ik onthouden!
Echt stoer! Maar ik herken hier echt het supermanteken in (maar idd dan anders)!
Mooi gedaan!
Gaaaaaf!!
heel mooi gemaakt,heb je dat geschilderd?
groetjes Ymie
ik heb er een combi van boetseren/puzzelen en het dusten /schilderen van effecten van gemaakt.
Jee, gaaf zeg!
super leuke effect- echt superman!
Erg mooi geheel. Prachtig.
Erg stoer gemaakt!
gaaf zeg!!
Wat superleuk gemaakt!
oh jeejjj........vetcool en super stoer!!!! Spiderman es even helemaal anders! Origineel! Leuk bed8 en heel mooi gemaakt. Deze wil ik onthouden!
Ja dat kun je wel zeggen

oooh hihi...nu zie ik m ook pas...het is natuurlijk spidey niet he...het is superman...maar dan anders...
SUPER STOER ! leuk effect 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » superman logo maar dan anders met bijbehorende cuppies