1

Onderwerp: mini tulbandjes

Ze zijn heel mooi gelukt mijn mini tulbandjes.Ik zou er graag kerstkransjes van maken voor rond  de kerst,heeft er iemand ideetjes om ze te versieren of een boektip?Ik heb veel boeken over cakjes maar ik vind geen kerstkransjes.

2

Re: mini tulbandjes

Je bent er vroeg bij!!
Dit misschien een idee? Wel een flink eind naar beneden scrollen...
http://images.google.com/imgres?imgurl= … 8%26um%3D1

Verder misschien googlen op 'christmas wreath fondant'

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Hartelijke dank!!!Ja eind novemebr bgint de kersttijd  dus binne drie maanden al.Dat tijdschrift,zou dat in belgie ook te vinden zijn of in de webshop hier?Ik hou van de kersttijd en begin al vroeg dingen te plannen maar op 6jan ben ik altijd blij alle kerstspullen op te ruimen naar de zolder en kijk ik uit naar de lente!!!

4 Laatst bewerkt door Tom Poes (22-08-2009 08:46)

Tijdschrift?
Volgens mij is CakeJournal gewoon de naam van de website!
Enne... ik ben zo'n typje die op 24 december nog gauw de kerstkaarten gaat freubelen :O...

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

hallo ,ik bedoelde dat tijdschrift :living.Mocht ik dat ergens vinden !!!!Ik heb een groot gezin ;zeven kinderen en een grote famlie ,dus een planning op tijd is wel nodig dan he.je moet niet denken dat mijn huis vol sta met kkerstspullen,maar de tafel versieren  is voor mij een feest.Ik hou het bij een mooie kerstal  en veel witte stompkaarsen buiten aan de deur .halloween vind ik eng .