1

Onderwerp: 2 zielen 1 gedachte (BBQ cuppies)

Heel toevallig zie ik dat Nicole ook net BBQ cupjes heeft gemaakt! Die van mij zijn wel een beetje anders:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-N7PCMTRA.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OMWOIXYM.jpg

Het zijn choco cupjes gevuld met caramel. In toaal waren het er 25: 5 worstjes, 5 hamburgertjes, 5 visjes, 5 sashliks en 5 maiskolfjes

Groetjes
Suzanne

2

Re: 2 zielen 1 gedachte (BBQ cuppies)

ze blijven erg leuk

Leuk ook weer! Fantastisch met die mais!!!! Toch weer anders en we kijken er graag naar hoor!

gr. Nicolette

Learn from the experts!Trakteer jezelf op een van onze bijzondere workshops. www.somethingsweet.nl
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven

4

ontzettend leuk!

5

Ooh wow...

Hoe maak ik caramel vulling...??
Dat lijkt me geweldig... wie kan helpen..?
Gr. Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

6

Dezen zijn

7

heel erg leuk

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

8

Leuk leuk !!

Groetjes, Conny

9

MirKool schreef:

Ooh wow...

Hoe maak ik caramel vulling...??
Dat lijkt me geweldig... wie kan helpen..?
Gr. Miriam

Hoi Miriam, ik heb deze gebruikt: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2599
Ik moet wel eerlijk zeggen dat die niet echt sterk smaakt. Dit recept heb ik ook nog, maar nog nooit uitgeprobeerd (ook van het forum):

Voor de liefhebbers van caramel is dit echt een die je eens moet proberen:

nodig:
250 gr mascarpone.
10 (flinke) theelepels of 10 suikerklontjes
4 eetlepels water.

hoe:
zet de suiker met het water in een pannetje op het vuur. Breng het aan de kook en laat het pruttelen totdat er een mooie goudbruine kleur ontstaat. Niet teveel roeren want dan 'versuikerd' het, maar er wel even bijblijven. Als het te donker wordt smaak het verbrand en dat is niet zo lekker (het kleurt nog wat na, nadat je het van het vuur haalt).
Roer het door de (koude) mascarpone. Aan de rand van de (liefst aardewerk of glazen) kom zal caramel vastbakken, dat is niet erg, het lost vanzelf op, als je het na een uurtje in de koelkast te hebben gezet doorroerd, gaat het meeste wel van de rand af. Het kan zijn dat er brokjes caramel in de mascarpone blijven, dat is niet erg maar juist heel lekker!

Ongeveer twee uur in de koelkast en smeren maar! Het is vrij creme-ig, ik gebruik zelf een dijkje van chocobotercreme (125 boter, 250 poedersuiker, 4 eetlepels cacao opgelost in 2 eetlepels water) en smullen maar!!

Groetjes
Suzanne

10

ze zijn leuk!!

11

Wat een superleuke cupcakes! Ik heb morgen een bbq bij je de school waar ons dochtertje over een kleine maand gaat beginnen... zou ik nog tijd hebben? :D

Ik voel me een beetje kiezel...

12

g11ling schreef:

Wat een superleuke cupcakes! Ik heb morgen een bbq bij je de school waar ons dochtertje over een kleine maand gaat beginnen... zou ik nog tijd hebben? :D

Dan wordt het wel bikkelen denk ik. Maar het moet lukken. Het is wel de moeite waard denk ik :-)

13

Leuk gedaan!
Zelfs grill-streepjes erop :lol:

14

Erg leuk, vooral de maiskolfjes!!

Groetjes Janny

15

Wauw wat mooi!

Taarten -Workshops- Winkeltje -Leeuwarden
www.eigentaartje.nl

16

Ooow deze zijn ook geweldig.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

17

Superleuk zijn ze!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!