1

Onderwerp: Taartentruus on board

Nadat ik al een paar dagen als lurker aan het meelezen was, toch ook de stoute schoenen aangetrokken en me aangemeld. Als ook dit forum zo verslavend is als ik vrees, ga ik toch ernstig tijd te kort komen :/

Taartentruus wordt meestal mama genoemd maar luistert ook naar Barbara, is sinds kort aangestoken door het taarten maken en heeft dus nog niet zoveel ervaring ;)

Na jaren van appeltaarten en de kwarktaart-uit-een-doosje, werd het onlangs tijd voor andere koek, ehm, taart. Mijn eerste echte versierde taart heb ik dit voorjaar gemaakt voor de verjaardag van mijn zoon. Later nog een keer wat tussendoor gemaakt als bedankje of cadeautje en HELLUP het werkt verslavend. Helemaal als je ziet wat er allemaal voor moois gemaakt is.

Ik "vrees" dat ik hier dus nog wel vaker ga rondhangen want wat tips zijn altijd welkom :lol:

De perfecte balans ? 
In elke hand een stuk taart  !

2

Re: Taartentruus on board

Welkom!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

3

veel plezier op dit forum en (*hatsjoe*) opgelet, je hebt al gouw (*hatsjoe*) het bakvirus te pakken .

ps; heb je ook nog dochters die ook graag aan het bakken zijn ?

INACTIEF

snif, snif

Mijn oudste dochter vind het leuk het bakken, maar die is nog maar 6 en helpt dus vaak. De jongste is nog geen jaar dus die mag alleen nog maar kijken :P

De perfecte balans ? 
In elke hand een stuk taart  !

5

hoi Barbara, en welkom op dit super leuke forum :)

6

Haha bereid je maar vast voor op vele uurtjes op dit forum ;)
Veel plezier met bakken!

..: Liefs Ingrid :..

7

heel veel plezier op dit forum!